Welkom op Speed Pedelec Review! Stel je even voor.

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Voor mij is een van die "algemene tips" veruit de belangrijkste: post niet constant op sociaal media wat voor gave spullen je allemaal hebt (foto's van de binnenkant van je huis en zo) en post eventueel pas achteraf foto's van je vakantie.

Het zijn niet alleen je vrienden die dat lezen...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Leon99 schreef: 21 mei 2021, 08:10 Dit zou je moeten helpen ;)
Met wat ? ... :bn:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Bicarbonaat

hallo

ik ben uit belgie wvl
ik heb een klever b speed 45km/u
en doe woonwerk 40km.
tot gisteren nog nooit op een fiets gereden... :bu:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Leuk, een B-Speed!

Doe je een beetje rustig aan de eerste paar honderd km? Is best even wennen met zo'n hoge snelheid.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Bicarbonaat schreef: 25 mei 2021, 18:16 tot gisteren nog nooit op een fiets gereden... :bu:
Opletten in de bochten, is gevaarlijk met die zijwieltjes.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Bicarbonaat

Stromeur schreef: 25 mei 2021, 20:43 Leuk, een B-Speed!

Doe je een beetje rustig aan de eerste paar honderd km? Is best even wennen met zo'n hoge snelheid.

ik doe mijn best...
mijn vorige 2wieler (in 2015) was een 250cc
maar toen reed ik 100% op de weg , nu moet ik deels op de weg/fietspad ,,,, zal raar zijn qua positie op de openbare weg
Dennis071
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jun 2021, 07:24
Merk SP: Stromer
Km-stand: 4000

Hey mede Stromers,

Ik ben Dennis, regio Leiden en ik ben sinds afgelopen weekend de eigenaar van een donkerblauwe ST1X. Ik wil de fiets gaan gebruiken om, als ik naar kantoor moet/mag, ik deze kan pakken ipv trein/auto. Woon-werk is 47 km enkele reis, maar ik ben wel een enigszins ervaren fietser. vanuit de optiek van best een aardige afstand ook gekozen voor de 983 Wh batterij.

Ik vond t in aanloop naar de aanschaf al leuk om mee te lezen, hoop nog vele posts her te mogen maken..!

DS
Bicarbonaat

Dennis071 schreef: 07 jun 2021, 10:31 Hey mede Stromers,

Ik ben Dennis, regio Leiden en ik ben sinds afgelopen weekend de eigenaar van een donkerblauwe ST1X. Ik wil de fiets gaan gebruiken om, als ik naar kantoor moet/mag, ik deze kan pakken ipv trein/auto. Woon-werk is 47 km enkele reis, maar ik ben wel een enigszins ervaren fietser. vanuit de optiek van best een aardige afstand ook gekozen voor de 983 Wh batterij.

Ik vond t in aanloop naar de aanschaf al leuk om mee te lezen, hoop nog vele posts her te mogen maken..!

DS
Ik heb geen stromer😉
Dennis071
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jun 2021, 07:24
Merk SP: Stromer
Km-stand: 4000

Ahhh, shit.. Excuses...! Mezelf even niet gerealiseerd dat 't natuurlijk een SP forum is... Ik ben zelf gewoon zo blij met m'n Stromer...😃 😃
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Dennis071 schreef: 08 jun 2021, 07:41 Ahhh, shit.. Excuses...! Mezelf even niet gerealiseerd dat 't natuurlijk een SP forum is... Ik ben zelf gewoon zo blij met m'n Stromer...😃 😃
Daarvoor ben je net te laat, "vroeger" (maand geleden) was dit nog het StromerForum, maar door de groeiende groep vreemde eenden in de bijt is het nu veel breder getrokken.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie