Welkom op Speed Pedelec Review! Stel je even voor.

Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Ik denk niet dat ik dit jaar al 50x met de wagen ben gereden. Maar op het einde van 't jaar kom ik er toch bij in de buurt denk ik.
Ik kan niet altijd met de speedped...
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
brommert
Pro
Pro
South Africa
Berichten: 32
Lid geworden op: 04 aug 2019, 09:38
Locatie: Noord-Brabant

Hallo allemaal,

net geregistreerd en meteen maar even voorstellen. Ik hoop niet dat mijn nickname de wenkbrauwen doet fronsen. Zie het maar als een geuzennaam om de critici de wind uit de zeilen te nemen.
Ik heb een ST1x besteld en ik had gehoopt dat hij al in mijn bezit zou zijn maar blijkbaar kost het nog even voor de RDW-registratie. Nog even geduld dus.
Als hij er is ga ik zoveel mogelijk woonwerk met de Stromer doen. Gaat om 25 km enkele reis door de Drunense Duinen :ay . Ik verwacht er ongeveer 40-45 min over te doen (tegen 60-70 min met de trekkingfiets) Dat zou evenveel tijd zijn als met de auto. Met de auto is het namelijk wat verder (34 km) en sta ik geregeld stil. Op dit forum hoop ik antwoord op mijn vragen te vinden. Ik schrik wel een beetje van alle storingen die voorbij komen. Ik hoop dat ie niet teveel roet in het eten gaan gooien want dan ga ik weer met de gewone trappert.

groetjes, Joost
If it looks like a bike, it moves like a bike and it sounds like a bike...it's probably a bike.
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Proficiat met je aanschaf en veel reisplezier en veilige km's! :cool2:
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

brommert schreef: 04 aug 2019, 14:44 Ik schrik wel een beetje van alle storingen die voorbij komen. Ik hoop dat ie niet teveel roet in het eten gaan gooien want dan ga ik weer met de gewone trappert.
Welkom!

Schrikken is niet nodig hoor. Vooral in 2017 werd de ST1 X geplaagd door problemen. Die zijn er in 2018 allemaal uitgefietst. Check alleen even of je dealer de door Stromer vereiste krimpkous om de connectoren van de controller heeft aangebracht, en je bent good to go!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Karst
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 feb 2019, 18:18
Locatie: IJmuiden
Merk SP: Stromer ST5

Al druk op het forum bezig maar wil mij hierbij toch even netjes voorstellen. Al langere tijd aan het loeren naar een Stromer. Zitten twijfelen tussen de ST3 Lim. Ed. Heeft wel wat dat geborsteld aluminium.. totdat ik via Marktplaats een advertentie zag van een ST5 (was eigenlijk in de veronderstelling dat het een leaseadvertentie was maar bleek dat iemand al van zijn ST5 af wilde. Naar wat heen en weer bieden waren we beiden tevreden. Na invoeren via het RDW (mocht iemand ook willen invoeren vanuit de EU wil ik best mijn kennis hiervan delen..) in de tussentijd allemaal mooie spulletjes gekocht (zwarte highvis backroler, cateye spiegeltje, goedgekeurde Lazer Anverz en een Agu Urban pedelec helm in reflecterend grijs....is mij iets te opvallend maar strak in de donkere dagen hopelijk mijn redding...
Mijn traject is IJmuiden naar Schiphol Zuid-Oost. Vroeger nooit brommer gereden dus plaats op de weg gaat nog wel een dingetje worden.. onze zuiderburen zijn hun tijd ver vooruit (doorfietsen op autogedeelte, aangepaste snelheid op fietspaden. Hoop dat ook in Nederland het kwartje gaat vallen)
ST5
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1592
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Welkom Karst, je hebt zeker een goeie deal afgesloten, geniet ervan. Het forum bied echt een schat aan info en moest je wat weten dat het forum nog niet weet, gooi het in de groep :cool2:
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Gefeliciteerd!
Uit welk EU-land komt de ST5?
Witte ST3 van maart 2019
Karst
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 feb 2019, 18:18
Locatie: IJmuiden
Merk SP: Stromer ST5

België
ST5
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Veel reisplezier en veilige km's met je aanschaf, Karst!
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Veel plezier met je fiets Karst! Wat bedoel je met geborsteld aluminium bij de ST3 LE? Ik dacht dat ik dit enkel gezien heb bij de ST2?

Groeten.
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Plaats reactie