Welkom op Speed Pedelec Review! Stel je even voor.

FreddyH
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Merk SP: Bulls Green Mover E45

Dennis071 schreef: 08 jun 2021, 07:41 Ahhh, shit.. Excuses...! Mezelf even niet gerealiseerd dat 't natuurlijk een SP forum is... Ik ben zelf gewoon zo blij met m'n Stromer...😃 😃
Daarvoor ben je net te laat, "vroeger" (maand geleden) was dit nog het StromerForum, maar door de groeiende groep vreemde eenden in de bijt is het nu veel breder getrokken.
Remember compliments you receive. Forget the insults. If you succeed in doing this, tell me how.
(Baz Luhrmann)
Max45
Rookie
Rookie
Netherlands

Hallo allemaal,

Hier ook een nieuw lid! Woon omgeving Utrecht en Stromer met mijn ST3 sinds een paar maanden 70 km per werkdag, voor een groot deel over de Lekdijk. Bevalt goed.

Heb al veel aan het forum gehad, vooral ook in de aanschaf van de fiets en bijbehorende spullen. Hoop er zelf ook wat aan toe te voegen.

Groeten,

Maxim
ST3 zwart, 983wh. 35km ww
Bicarbonaat
Pro
Pro
Belgium
Merk SP: klever
Km-stand: 0

Max45 schreef: 08 jun 2021, 11:24 Hallo allemaal,

Hier ook een nieuw lid! Woon omgeving Utrecht en Stromer met mijn ST3 sinds een paar maanden 70 km per werkdag, voor een groot deel over de Lekdijk. Bevalt goed.

Heb al veel aan het forum gehad, vooral ook in de aanschaf van de fiets en bijbehorende spullen. Hoop er zelf ook wat aan toe te voegen.

Groeten,

Maxim

Welgekomen😉
Riné
Rookie
Rookie
Netherlands
Merk SP: Stromer
Km-stand: 0

Hallo,
Ik ben Riné. Ik heb vrijdag m’n nieuwe ST3 gekregen en vandaag m’n eerste retour rit naar m’n werk gemaakt. 45 km ( Nuland - Veghel) fietsen met een smile op m’n gezicht :D
Ik heb al veel aan dit forum gehad bij de oriëntatie. Hopelijk gaan we nog veel mooie ervaringen delen.

Groeten, Riné
Stromer ST3, Wit, 983Wh, 45 km ww
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Merk SP: Klever X Alpha 45

Ik zag je ST3 al voorbij komen in het fototopic. Gefeliciteerd met je aanschaf en welkom!
Stromer ST1 X (2017) --> Stromer ST2 S (2018) --> Klever X Alpha 45 (2021)
FreddyH
Netherlands
Merk SP: Bulls Green Mover E45

Riné schreef: 22 jun 2021, 19:50 ( Nuland - Veghel) fietsen met een smile op m’n gezicht :D
Welkom! Misschien komen we elkaar nog een keer tegen (ik op een heel erg lelijke Bulls Green Mover).
Remember compliments you receive. Forget the insults. If you succeed in doing this, tell me how.
(Baz Luhrmann)
Plaats reactie