Helemaal eens met Stromeur. Prachtig.
Welkom en veel fietsplezier met veilige kilometers.
Welkom op Speed Pedelec Review! Stel je even voor.
Nou kogel is door de kerk (of liever gezegd) spaarvarken. Vandaag bij Egberts een Zwarte LT3 (met grootste accu) besteld met comfort stuurpen en bodyfloat en een andere cassette. Wordt volgens Nick volgende week zaterdag geleverd. . Nu maar wachten... nog zeven nachtjes slapenPostman schreef: ↑03 mei 2019, 15:11 En dan krijg ik zomaar een spik splinter nieuwe ST3 mee, met 0,011km op de teller van Premium store Egberts uit Groningen. Met een big smile en 40+ op de teller tegen de wind in terug geracet naar Beilen prachtige tocht langs het kanaal van 50km (in 1 15”)Aan het einde nog 10% in de accu. Wat een ding is dat zeg... nu nog checken hoe dit in wwon werk verkeer gaat.
En dan het spaarvarken kapot slaan geloof ik
St3 met bodyfloat en 900+wh accu
- Free2be
- Veteraan
- Berichten: 892
- Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
- Locatie: Hasselt
- Merk SP: ST3 limited edition
- Km-stand: 2000
Het fietst hier goed vooruit! Succes met jullie beslissing en veel en veilig reisplezier in de nabije toekomst!
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
-
- Runner-up
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 04 mei 2019, 18:00
- Locatie: België
- Merk SP: Stromer
Hallo,
Omdat jullie het zo mooi vragen stel ik me ook even voor.
Al geruime tijd zoek ik in België vruchteloos de "laatste der ST3 Launch Editions" omdat de groene kleur mij (op de meeste foto's o.a. op dit forum) erg bevalt .
Wat in België onvindbaar is kan je soms nog wel eens in Nederland op de kop tikken... Daar vond ik (meerdere) dealers die er nog één in de doos hadden staan.
Gisteren zou ik een ST3 LE gaan bekijken om die meteen ook te kopen indien het British Racing Green was wat ik er mij van voorstelde.
Helaas kreeg ik een telefoontje dat de testrit bij het rijklaar maken van de fiets een error gaf en dat de tussenkomst van Stromer nodig is.
Terug in de wachtrij dus... Om mijn honger naar informatie te stillen zit er de komende dagen niets anders op dan dit forum verder te blijven uitspitten en het met mijn onbeantwoorde vragen aan te vullen.
Omdat jullie het zo mooi vragen stel ik me ook even voor.
Al geruime tijd zoek ik in België vruchteloos de "laatste der ST3 Launch Editions" omdat de groene kleur mij (op de meeste foto's o.a. op dit forum) erg bevalt .
Wat in België onvindbaar is kan je soms nog wel eens in Nederland op de kop tikken... Daar vond ik (meerdere) dealers die er nog één in de doos hadden staan.
Gisteren zou ik een ST3 LE gaan bekijken om die meteen ook te kopen indien het British Racing Green was wat ik er mij van voorstelde.
Helaas kreeg ik een telefoontje dat de testrit bij het rijklaar maken van de fiets een error gaf en dat de tussenkomst van Stromer nodig is.
Terug in de wachtrij dus... Om mijn honger naar informatie te stillen zit er de komende dagen niets anders op dan dit forum verder te blijven uitspitten en het met mijn onbeantwoorde vragen aan te vullen.
ST3 LE Deep Green maat L. 983Wh - Gent - België
- FreddyH
- Veteraan
- Berichten: 9406
- Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
- Locatie: regio Eindhoven
- Merk SP: Klever X-Speed α
Het is niet helemaal British Racing Green, Maar wel ERG mooi. Echt BRG is geen metallic kleur, de kleur van de ST3 LE heeft een hele mooie glans en diepte. Werkelijk prachtig naar mijn mening (zet hem wel even buiten, in sommige kunstlicht omgevingen komt de kleur niet helemaal tot zijn recht).
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
-
- Veteraan
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
- Locatie: Arnhem
- Merk SP: Stromer ST2
Niet een beetje klein voor jullie twee?
Het bijgebouw heeft al evenveel m2 als ons huis.
Echt mooi
Stromer ST2 sinds okt. 2016 , Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Hoi iedereen, gisteren mijn eerste keer naar het werk gestromerd, van Scherpenheuvel naar Zwijndrecht (Antwerpen)+-60km, had nog 20%over op de batterij. al bij al wel gegaan maar vraag me af als je op stand 2 rijdt en je rijdt 44km/u.. Mede door meer te trappen, geeft dat effect op de batterij(verbruik)of is dat hetzelfde of ik er 35 km/u zou mee rijden?? Na de nacht naar huis en zien wat de benen zeggen
- Bijlagen
-
- Screenshot_20190514-010632.jpg (168.22 KiB) 3049 keer bekeken
Woon-werk Scherpenheuvel - Antwerpen 60 km
-
- Veteraan
- Berichten: 695
- Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03
Absoluut, hoe sneller je rijdt, hoe meer energie je van de batterij vraagt. Dit is zelfs meer zo als je tegenaan die 45 komt, omdat jouw persoonlijke bijdrage tegenover de totale snelheid steeds kleiner wordt. Neem aan dat jij 22km/U trapt, dan moet de batterij 13km/u bijsteken als je 35 rijdt, maar 23km/u bijsteken als jij 45 wil rijden... Bovendien heb je ook veel meer luchtweerstand, wat nog meer van de batterij vraagt.Walscro schreef: ↑14 mei 2019, 01:13 Hoi iedereen, gisteren mijn eerste keer naar het werk gestromerd, van Scherpenheuvel naar Zwijndrecht (Antwerpen)+-60km, had nog 20%over op de batterij. al bij al wel gegaan maar vraag me af als je op stand 2 rijdt en je rijdt 44km/u.. Mede door meer te trappen, geeft dat effect op de batterij(verbruik)of is dat hetzelfde of ik er 35 km/u zou mee rijden?? Na de nacht naar huis en zien wat de benen zeggen
Op standje 2 rijden zal sowieso ook minder verbruik opleveren dan op standje 3 bij dezelfde snelheid.
Maar als je er geraakt met 20% reserve in de zomermaanden, en je moet een volledige shift werken (batterij kan laden), zou ik niet inzien waarom je 35km/u zou moeten rijden.
ST3 black 983wh