Electronische componenten kapot buiten garantie
Geplaatst: 22 jan 2021, 15:11
Hallo,
Ik heb een probleem, 7 januari is mijn fiets (Stromer ST1X 2017) kapot gegaan. Onderweg naar het werk heb ik een behoorlijke regenbui gehad. s'avonds wilde ik weer naar huis en begon na 2 minuten fietsen de motor van de fiets hevig te trillen en kwam de fiets tot stilstand. De fiets is later naar de fietsenmaker waar ik de fiets 2.5 jaar (7-juli-2018) heb gekocht gebracht. Deze is gestopt met het verkopen van stromer's omdat volgens hun de aftersales erg slecht zijn. Omdat mijn eigen fietsenmaker geen dealer meer is heeft hij ook geen onderdelen meer en daarom heeft hij de fiets naar een andere fietsenmaker die wel dealer is gebracht. deze FM heeft hem nagekeken en denkt dat ofwel de controler, a 400 euro, ofwel de motor, veel meer dan 400 euro, ofwel allebei kapot is. Nu zou ik graag willen weten of er hier mensen zijn die ervaring hebben met storing afhandeling buiten de garantie van stromer om? Naar mijn idee heb ik nog steeds recht op een vergoeding van stromer ook al is de garantie verlopen. Men mag immers verwachten dat een fiets van +/- 5000euro langer meegaat dan 2 jaar!
Is er bijvoorbeeld een telefoonnummer van een klantenservice van stromer? Ik heb er geen kunnen kunnen vinden.
Kan ik op een andere manier op een makkelijke manier in contact komen met stromer?
Ik hoor graag van jullie!
Ik heb een probleem, 7 januari is mijn fiets (Stromer ST1X 2017) kapot gegaan. Onderweg naar het werk heb ik een behoorlijke regenbui gehad. s'avonds wilde ik weer naar huis en begon na 2 minuten fietsen de motor van de fiets hevig te trillen en kwam de fiets tot stilstand. De fiets is later naar de fietsenmaker waar ik de fiets 2.5 jaar (7-juli-2018) heb gekocht gebracht. Deze is gestopt met het verkopen van stromer's omdat volgens hun de aftersales erg slecht zijn. Omdat mijn eigen fietsenmaker geen dealer meer is heeft hij ook geen onderdelen meer en daarom heeft hij de fiets naar een andere fietsenmaker die wel dealer is gebracht. deze FM heeft hem nagekeken en denkt dat ofwel de controler, a 400 euro, ofwel de motor, veel meer dan 400 euro, ofwel allebei kapot is. Nu zou ik graag willen weten of er hier mensen zijn die ervaring hebben met storing afhandeling buiten de garantie van stromer om? Naar mijn idee heb ik nog steeds recht op een vergoeding van stromer ook al is de garantie verlopen. Men mag immers verwachten dat een fiets van +/- 5000euro langer meegaat dan 2 jaar!
Is er bijvoorbeeld een telefoonnummer van een klantenservice van stromer? Ik heb er geen kunnen kunnen vinden.
Kan ik op een andere manier op een makkelijke manier in contact komen met stromer?
Ik hoor graag van jullie!