Donaties

Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Ik weet zeker dat Sylvia geen nee zal zeggen tegen een gratis ST5 met Stromer Forum reclame op de ST5, wie wel! :cool2:
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Hahahahaha!
Nope, zeg ik geen nee tegen. Kom maar op met dat ding.

Maar eerlijk is eerlijk: als Stromer me een ST5 zou aanbieden in ruil voor het verwijderen van welke negatieve reactie dan ook, dan bedank ik ervoor ;)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Nadat het even wat rustiger bleef met de donaties, zijn er in de eerste helft van deze maand weer twaalf donaties binnen gekomen. Twee van reeds bestaande forum-supporters die voor de tweede ronde zijn gegaan, en tien van nieuwe forumleden, waaronder ook van mensen die wel meelezen, maar niet actief posten. Er is net deze maand weer een factuur van de hosting provider binnen gekomen en die heb ik volledig kunnen betalen van de donaties. :cool2:

Ik vind het hartverwarmend hoe we dit forum met zijn allen onafhankelijk weten te houden. Bovendien ik ben erg blij met hoe deze community functioneert. De kwaliteit van de gegeven informatie is erg hoog dankzij de aanwezige kennis onder de forumleden, en we zijn ook niet te beroerd om elkaar aan te vullen en te corrigeren waar nodig. Ook de manier waarop we met elkaar omgaan (speel de bal, niet de man/vrouw) vind ik erg prettig. Zelf ben ik redelijk hard op inhoud, maar zacht op de persoon en ik ben niet eerder onderdeel geweest van een (online) community waar dat allemaal zo soepel loopt.

Dankjulliewel allemaal! :ba
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
harmroest
Expert
Expert
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 mar 2018, 06:17
Locatie: Eemnes

Dat is goed nieuws! En ik deel je mening volledig!
🇳🇱 Stromer ST2 20inch model 2017 April 2019 13000+Km 🔋 Li-ion ±1kWh 🚲
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 17 mei 2018, 14:00 Dankjulliewel allemaal! :ba
En jij bedankt dat je dit allemaal mogelijk gemaakt hebt! :ay
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lomito

Cadeautip voor 24 mei a.s. !!!
Plaats reactie