Donaties

aaddoes
Pro
Pro
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 aug 2017, 21:20
Locatie: Hillegom

Wat vinden jullie eigenlijk van Zwarte Piet :geek:
ST1 sinds augustus 2014 en ST2 sinds september 2017
Lomito

Louis_ST? schreef: 19 okt 2017, 16:24 Ik vond het wel leuk gevonden zo'n hartje achter je naam.
Ik was in ieder geval aangenaam verrast.
Ik ook hoor, tot ik allemaal hartjes zag met hier en daar een bericht zonder hartje en die vielen daardoor extra hard op... :ai Maar wat mij betreft genoeg hierover, ik denk dat alles wel gezegd is wat gezegd moest worden.
aaddoes
Pro
Pro
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 aug 2017, 21:20
Locatie: Hillegom

Een verstandige conclusie
ST1 sinds augustus 2014 en ST2 sinds september 2017
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Als ik 2x doneer. ..krijg ik dan 2 :ba :ba ? :aq

:bp: :bp: :bp: :d3: :d3: :d3: :d3: :az :az

Als je bloed doneert krijg je na x liter een speldje..

Mmm..Genoeg olie op t vuur.
Van mij mogen de pieten leuk allerhande kleurtjes hebben trouwens.

Groet Anne Wim
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Lomito

Ik heb even meegeteld en kom nu op ca. €220-230 aan donaties... bijna op de helft.
Lomito

Nu er wat middelen zijn is het wellicht mogelijk om flyers te laten drukken met informatie over het Stromer Forum en deze bij de diverse dealers uit te delen om aan Stromer-klanten mee te geven. Ook valt er te denken aan een eenvoudige mededeling op een ingelijst A3/A4-printje die bij de dealers opgehangen wordt met verwijzing naar het Stromer Forum...
Lomito

Visitekaartjes 500 stuks voor € 15... :ai
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Ik ben voor, echter Sylvia heeft het laatste woord :ay
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik vind het een goed idee :ay .

Momenteel hebben we 465 euro aan donaties binnen. Dat is genoeg om het forum in ieder geval tot eind volgend jaar in de lucht te houden. Ontzettend bedankt allemaal voor jullie donaties! Ik vind het helemaal geweldig hoe breed het forum wordt gedragen en het is voor mij persoonlijk een zorg minder, want alles uit eigen zak betalen was leuk toen het tientjeswerk was met een klein, startend forumpje. Maar binnen een paar maanden is het aantal bezoekers, de bijdragen en de foto's al volledig door het plafond gegaan :bo:

Visitekaartjes of flyers, ik ga er even naar kijken. Als we flyers gaan verspreiden onder de dealers waar we zelf klant zijn, dan willen ze die vast wel op de toonbank leggen. En misschien vinden dealers het ook wel leuk om zo'n flyer bij het afleverpakket mee te geven.

Ik heb eerst nog wat zaken te verbeteren aan de website n.a.v. tips en hulp van twee forumleden. Zodra ik dat af heb, ga ik met flyers/kaartjes aan de gang. Dank voor het leuke idee Lomito, wordt vervolgd!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Ik heb wel bijgedragen aan het forum, alleen niet financieel. ;-)
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Plaats reactie