Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lukov schreef: ↑05 okt 2020, 13:25
Warom Rolhoff? er zit een motortje achterin ...
Het perfekte Stromer heeft voor mij een pinion-box... net als het Code 45, maar met alle Stromer vordelen...
Pinion is groot en relatief duur. De nieuwe ST2 heeft een SA naaf in het achterwiel. Je weet wel: die plek waar het motortje zit... Het kan dus wel, alleen is de combinatie met Rolhoff er zover ik weet nog niet.
Pinion C-Line is niet zo groot. Il heb een fiers met P1.18, voor mij de allerbeste versnelling bak voor een fiets. Maar ik woon in Zwitserland...
Rholoff zou wel ook top zijn! (Maar niet goedkoper als een C1.9 of 12).
Ik ben me niet zeker, dat Stromer in de richting hoogwaardige tranmissies wil gaan. Zie ST5, die in 2021 van XTR naar XT « downgraded » word....
Lukov schreef: ↑05 okt 2020, 14:13
Pinion C-Line is niet zo groot. Il heb een fiers met P1.18, voor mij de allerbeste versnelling bak voor een fiets. Maar ik woon in Zwitserland...
Allerbeste is afhankelijk van wat je wilt. Volgens mij zijn de Pinion en de Rolhoff systemen vooral anders en blinken ze uit in de stukken waar de andere punten laat liggen. Of de Pinion C-Line groot is of niet is niet zo relevant: het heeft een flinke impact op het frame... dat stukje is relevant.
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
Stromeur schreef: ↑05 okt 2020, 14:55
Het heeft vooral een grote impact op het design, en dat is bij Stromer wel altijd een dingetje.
Bij de klever vind ik dit trouwens best mooi gedaan.
@Stromeur; heb jij de dimensies van de accu van de Klever, die lijkt mij op eerste gezicht wat betreft inhoud hetzelfde als de stromer en weet hij of de 1200wh bij klever fysiek groter word?
Thanks, had wel gezocht maar verkeerde zoektermen denk. Maargoed blijkbaar is die 983 Wh fysiek gezien op dit moment dus wel het maximum. Ben benieuwd hoe ze hem gaan vergroten.
ocramarco schreef: ↑06 okt 2020, 09:16
Thanks, had wel gezocht maar verkeerde zoektermen denk.
1200Wh geeft 'm als treffer, maar ik heb desondanks de indruk dat de zoekmachine momenteel wat "rammelt".
Ik zal vanavond voor de zekerheid de zoekdatabase eens deleten en opnieuw indexeren. Is alweer een tijd geleden, dus kan sowieso geen kwaad.
ocramarco schreef: ↑06 okt 2020, 09:16
Maargoed blijkbaar is die 983 Wh fysiek gezien op dit moment dus wel het maximum. Ben benieuwd hoe ze hem gaan vergroten.
In elk geval een nieuw frame. Onbevestigde geruchten m.b.t. de accu gaan in de richting van de zitbuis.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
JeroenSpock schreef: ↑04 okt 2020, 23:24
Ze mogen wel met een ST4 of ST6 komen:
1200Wh (of meer) accu
Riem met meer dan 5 versnellingen
Geveerde vork met 60-70mm travel
Supernova M99 Pro
In de app aangeven tot hoe ver opladen (voor alle modellen overigens)
Nederlandstalige productpresentatie (Engels ondertiteld) van de Stromer line-up door de Sales Manager van Stromer Nederland. Deze presentatie is opgenomen tijdens het Stromer Universe Event in Genk. Prachtige locatie voor mooie beelden, ook van de bikes.
Met op 0:47 weer enkele nanoseconds of fame van FreddyH en ondergetekende.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Stromers eigen presentatie van de fabrieksopties. Duitstalig, Engels ondertiteld. Vooral het groeiend aantal stuur- en stuurpenopties is een enorme vooruitgang t.o.v. 1-3 jaar geleden:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023