Stromer ontwikkelingen, wat willen we graag zien in 2021?

Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Eens met hetgeen al geschreven is. Ik mis nog 1 ding: lagere prijzen!
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
MarcelH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1788
Lid geworden op: 28 apr 2018, 10:37
Merk SP: Stromer ST7 LE

Dat zou zeker een goede zijn ! vrees alleen als er een 1.5 kWh accu komt dat er 1000 bijkomt :roll:

Trouwens misschien een optie om ipv 1 accu er twee in het frame te verwerken, afgelopen week toen ik de eerste keer met de fuell naar mijn werk was voor de zekerheid de accu die ik leeg gereden had mee genomen om op te laten. Die was ook gelijk een stuk handzamer dan een stromer accu.
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7 , 2023 OPIUM :cool2:
Ivo3.4
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 jun 2020, 03:00

Actieradius moet echt groter. Minimaal 100 km bij volle belasting. Een 2e accu zou zeker kunnen helpen.
Stromer ST2 Sport 2015, Stromer ST1 Sport 2017 ,matt black, cane creek thudbuster st.
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1592
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

StromerMoose schreef: 04 jul 2020, 18:33 Heel graag een laadmanagement mogelijkheid via de app:

Bv opladen tot 80%
Accu om 6:00h klaar
Laden starten om ....
+1
Gebruikersavatar
JeroenH
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 352
Lid geworden op: 01 mei 2018, 08:29
Locatie: Antwerpse Kempen
Merk SP: ex-RD10 . ST2BLE
Km-stand: 24k.17k

Een detail misschien: maar de fietsstandaard wat verder op de liggende achtervork lijkt mij ook wat handiger.
ST2 "Blauwe Geschelpte" - Thule Shield Pannier L v2- Lazer Urbanize NTA MIPS
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

JeroenH schreef: 14 jul 2020, 12:57 Een detail misschien: maar de fietsstandaard wat verder op de liggende achtervork lijkt mij ook wat handiger.
Bij mij zit hij ter hoogte van het achterwiel, vind ik erg handig!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Max Cady
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 241
Lid geworden op: 21 feb 2020, 20:04
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST1LE
Km-stand: 9600

JeroenH schreef: 14 jul 2020, 12:57 Een detail misschien: maar de fietsstandaard wat verder op de liggende achtervork lijkt mij ook wat handiger.
Ik ben bang dat het gewicht van het voorste deel van de fiets dan over z’n dode punt wil vallen. Maar inderdaad, het zou handig zijn. Meerdere fietsen hebben dit (vaak wel accu achterop) en zo zit je nooit meer in de knop met de combinatie achteruit, trapper en standaard.
St1 DarkGrey (2020) 938wh (WW 2 x 28km) – Brooks C17 Cambium Copper – Ergon GP1 – Wellgo B233 – Pirelli Cycle-e – Ortlieb Atrack Core – Lazer Anverz NTA
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22823
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Max Cady schreef: 14 jul 2020, 15:14 Ik ben bang dat het gewicht van het voorste deel van de fiets dan over z’n dode punt wil vallen.
Met een goeie standaard onder de juiste hoek staat dat als een huis.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Max Cady schreef: 14 jul 2020, 15:14Ik ben bang dat het gewicht van het voorste deel van de fiets dan over z’n dode punt wil vallen. Maar inderdaad, het zou handig zijn. Meerdere fietsen hebben dit (vaak wel accu achterop) en zo zit je nooit meer in de knop met de combinatie achteruit, trapper en standaard.
Bij mijn fiets is dat geen enkel probleem, tov een Stromer heb ik een groter frame met een flink zwaardere accu die ook nog eens wat hoger in het frame zit...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
JeroenH
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 352
Lid geworden op: 01 mei 2018, 08:29
Locatie: Antwerpse Kempen
Merk SP: ex-RD10 . ST2BLE
Km-stand: 24k.17k

Max Cady schreef: 14 jul 2020, 15:14
Ik ben bang dat het gewicht van het voorste deel van de fiets dan over z’n dode punt wil vallen. Maar inderdaad, het zou handig zijn. Meerdere fietsen hebben dit (vaak wel accu achterop) en zo zit je nooit meer in de knop met de combinatie achteruit, trapper en standaard.
Alle speed pedelecs met achterwielmotoren die ik al gezien heb, behalve Stromer dus, hebben die standaard achteraan. Mijn Qwic, minstens even zwaar, valt nooit om hoor.
ST2 "Blauwe Geschelpte" - Thule Shield Pannier L v2- Lazer Urbanize NTA MIPS
Plaats reactie