Stromer ontwikkelingen, wat willen we graag zien in 2021?
Dat zou zeker een goede zijn ! vrees alleen als er een 1.5 kWh accu komt dat er 1000 bijkomt
Trouwens misschien een optie om ipv 1 accu er twee in het frame te verwerken, afgelopen week toen ik de eerste keer met de fuell naar mijn werk was voor de zekerheid de accu die ik leeg gereden had mee genomen om op te laten. Die was ook gelijk een stuk handzamer dan een stromer accu.
Trouwens misschien een optie om ipv 1 accu er twee in het frame te verwerken, afgelopen week toen ik de eerste keer met de fuell naar mijn werk was voor de zekerheid de accu die ik leeg gereden had mee genomen om op te laten. Die was ook gelijk een stuk handzamer dan een stromer accu.
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7 , 2023 OPIUM
+1StromerMoose schreef: ↑04 jul 2020, 18:33 Heel graag een laadmanagement mogelijkheid via de app:
Bv opladen tot 80%
Accu om 6:00h klaar
Laden starten om ....
- JeroenH
- Veteraan
- Berichten: 353
- Lid geworden op: 01 mei 2018, 08:29
- Locatie: Antwerpse Kempen
- Merk SP: ex-RD10 . ST2BLE
- Km-stand: 24k.18k
Een detail misschien: maar de fietsstandaard wat verder op de liggende achtervork lijkt mij ook wat handiger.
ST2 "Blauwe Geschelpte" - Thule Shield Pannier L v2- Lazer Urbanize NTA MIPS
- Max Cady
- Expert
- Berichten: 241
- Lid geworden op: 21 feb 2020, 20:04
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST1LE
- Km-stand: 9600
Ik ben bang dat het gewicht van het voorste deel van de fiets dan over z’n dode punt wil vallen. Maar inderdaad, het zou handig zijn. Meerdere fietsen hebben dit (vaak wel accu achterop) en zo zit je nooit meer in de knop met de combinatie achteruit, trapper en standaard.
St1 DarkGrey (2020) 938wh (WW 2 x 28km) – Brooks C17 Cambium Copper – Ergon GP1 – Wellgo B233 – Pirelli Cycle-e – Ortlieb Atrack Core – Lazer Anverz NTA
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22832
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Met een goeie standaard onder de juiste hoek staat dat als een huis.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
- FreddyH
- Veteraan
- Berichten: 9406
- Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
- Locatie: regio Eindhoven
- Merk SP: Klever X-Speed α
Bij mijn fiets is dat geen enkel probleem, tov een Stromer heb ik een groter frame met een flink zwaardere accu die ook nog eens wat hoger in het frame zit...Max Cady schreef: ↑14 jul 2020, 15:14Ik ben bang dat het gewicht van het voorste deel van de fiets dan over z’n dode punt wil vallen. Maar inderdaad, het zou handig zijn. Meerdere fietsen hebben dit (vaak wel accu achterop) en zo zit je nooit meer in de knop met de combinatie achteruit, trapper en standaard.
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
- JeroenH
- Veteraan
- Berichten: 353
- Lid geworden op: 01 mei 2018, 08:29
- Locatie: Antwerpse Kempen
- Merk SP: ex-RD10 . ST2BLE
- Km-stand: 24k.18k
Alle speed pedelecs met achterwielmotoren die ik al gezien heb, behalve Stromer dus, hebben die standaard achteraan. Mijn Qwic, minstens even zwaar, valt nooit om hoor.Max Cady schreef: ↑14 jul 2020, 15:14
Ik ben bang dat het gewicht van het voorste deel van de fiets dan over z’n dode punt wil vallen. Maar inderdaad, het zou handig zijn. Meerdere fietsen hebben dit (vaak wel accu achterop) en zo zit je nooit meer in de knop met de combinatie achteruit, trapper en standaard.
ST2 "Blauwe Geschelpte" - Thule Shield Pannier L v2- Lazer Urbanize NTA MIPS