Het gaat niet zo zozeer over het aantal defecten per jaar, eerder over de kost om het te herstellen en de problemen in de supply chain om de nodige wisselstukken te voorzien.
Indien je om de 20000 km een nieuwe motor en batterij moet kopen omdat het achterwiellager versleten is en de batterij gaar is, wordt een Stromer echt wel duur. Ik weet dat Stromer wel de opmerking heeft gemaakt dat ik al 25000 km had en dus even suggereerde dat ik misschien geen recht meer had op garantie. FM heeft dat afgeblokt.
En ik weet dat bvb Klever op dat vlak geen alternatief blijkt te zijn, want die hebben ook problemen en doen veel moeilijker over de garantie
Heeft an sich niets met mijn situatie te maken. Gaat gewoon over de standtijd van een aantal onderdelenJouw mening is bekend; je wacht al weken op een motor die je dealer en Stromer niet op voorraad hebben en je bent er klaar mee. Maar om het concreet breder te trekken zou dit wel een interessant onderzoek zijn. Kan Stromer ook nog wat van leren.