Wijzigingen forumsoftware en verzoeken daartoe

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb zojuist de autorisaties van pas geregistreerde gebruikers gelijk gezet aan die van geregistreerde gebruikers. Het forum maakt vanaf nu geen onderscheid meer tussen deze twee groepen, dus je kunt PBs versturen :)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
netvista
Pro
Pro
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 jul 2017, 20:54

Stromeur schreef: 11 jul 2017, 08:35 Ik heb zojuist de autorisaties van pas geregistreerde gebruikers gelijk gezet aan die van geregistreerde gebruikers. Het forum maakt vanaf nu geen onderscheid meer tussen deze twee groepen, dus je kunt PBs versturen :)
Top! Dank je voor de snelle response :cool2:
Gebruikersavatar
NickV
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 23 mei 2017, 22:15

Kan het zijn dat er niet meer dan 5 attachments bij een post mogen? Ik krijg namelijk met geen mogelijkheid een 6e helm in mijn tabelletje..
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Klopt. Bij deze opgehoogd naar 20 stuks. Als het er meer worden, schuiven we er wel een nieuw bericht tussen met een verse tabel. Is dat oké voor jou?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
NickV
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 23 mei 2017, 22:15

Prima, tnx.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Omdat ik ben benaderd door verschillende dealers met het verzoek om deel te mogen nemen aan ons forum heb ik vandaag een nieuwe rang toegevoegd: "Dealer". Deze rang zie je staan onder iemands gebruikersnaam.

Ik vind het leuk en zinvol om Stromer-dealers actief toe te laten, omdat ik voordelen voor ons zie: dealers krijgen inzicht in wat er leeft in de Stromer community en ze kunnen ideeën opdoen over producten of modificaties waar wij als gebruikers behoefte aan hebben. En als een dealer ondersteuning wil geven, vragen wil beantwoorden of iets serieus nieuws wil melden waar wij wat aan hebben: dikke prima! (Zolang ik maar niet de indruk krijg dat ik naar iemands reclamefolder zit te kijken, want dat is dus nadrukkelijk niet de bedoeling hiervan.)

Omdat een dealer natuurlijk wel een ander belang heeft dan wij als reguliere forumleden, heb ik de aparte rang van dealer toegevoegd. Zo weten we allemaal wie vanuit welke rol spreekt. Dat leek me wel zo duidelijk.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Op zich een goed streven, maar een dealer kan daarnaast ook een normaal account aanmaken ( :ck: ehhh... heb ik nu slapende honden wakker gemaakt?). Wellicht zijn er al dealers actief of passief aanwezig.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Klopt, die zijn er.

Maar dealers die hier alleen komen om reclame te maken die haal je er zo tussenuit (hebben we al mee te maken gehad). Daar ga ik aanzienlijk minder coulant mee om dan met dealers die eerst contact met mij opnemen om te overleggen of het oké is als ze inhoudelijk komen posten, zoals Dikkenberg en QicQ.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Prima plan om dealers toe te laten. Wij zitten hier wekenlang moeilijk te doen met een groepsaankoop terwijl zij veel beter toegerust zijn om dergelijke zaken af te handelen zowel qua prijsonderhandeling, verzending, montage en nazorg. Maar ik heb er ook geen probleem mee als zij leuke aanbiedingen op dit forum zetten, overjarige modellen of inruilers. De tweedehands markt maakt de Stromer voor een grotere doelgroep bereikbaar en het forum is daarbij een uitstekende bewaker van kwaliteit. Gaat het iets mis en er wordt niet adequaat op gereageerd door een dealer dan kunnen wij die dealer de voordelen van dit forum ontnemen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het tweedehands forum zoals dat nu is, is voor particulieren. Als dealers daar ook hun items willen aanbieden, dan wil ik eerst met ze praten over de voorwaarden waaronder ik dat toelaat. Want dan gaan dealers verdienen aan een forum dat mij alleen maar geld kost. Dat is natuurlijk een beetje vreemd :?

Ik ben er al over nadenkende, want ik sta er niet afwijzend tegenover.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie