Wijzigingen forumsoftware en verzoeken daartoe

Lomito

Ik heb Stromeur eerder aangeboden financieel te helpen om het forum in stand te houden en uit te breiden. Ook weet ik vrij zeker dat de bekende Stromer-dealer in Herveld bereid is een leuke duit in het zakje te doen ZONDER reclame op dit forum. Onze bijdragen hebben al gezorgd dat deze dealer één van de best verkopende dealers in NL is die daardoor een streepje vóór heeft bij Stromer!

Ik wil wel mijn foto's kunnen blijven plaatsen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Jouw foto's, blogs, opstandige topictitels en alle andere bijdragen blijven meer dan welkom :D
En ook de door jou aangeboden hulp houd ik, evenals die van sommige anderen, zeker in mijn achterhoofd.

Qua duiten in het zakje, ik moet nog even zien hoe ik dat aan wil pakken als het forum groter en daarmee duurder wordt. Ik wil dit forum graag onafhankelijk houden zodat wij, en zeker ook ik, ongezouten en eerlijke meningen kunnen blijven verkondigen, ook als ze Stromer of een dealer eens niet zo goed uit komen.

Een tweede nadeel van banners van bijvoorbeeld een dealer of Stromer zelf is dat het vast tegen een factuurtje moet, en ik was vooralsnog niet van plan om een BTW nummer voor dit forum te openen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

Er is nu geen icon zichtbaar voor de tab van een browser. Kun je die eenvoudig toevoegen? Stromer logo bijvoorbeeld?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lijkt me wel dat dat moet kunnen, leuke verbetering inderdaad. Gaat op de lijst!

Hopelijk is het deze week eindelijk wat rustiger op mijn werk dan de afgelopen maand. Ik heb weken van 46 uur en meer gedraaid, dat mag wel een beetje minder. Ik kan niet wachten om te bekijken of ik al jullie verzoeken er vlot in kan MODden 8-)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
NickV
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 23 mei 2017, 22:15

Ik heb een tijdje op een auto forum gezeten, daar kon je een sticker kopen waarmee je dan ook een soort van lid was. Als we nou een mooi vinyl stromer forum logo kunnen laten maken wat mooi op de fiets lijkt en een klein stukje duurder verkopen met forum support inbegrepen, lijkt me wel wat.
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

Her lijkt er op dat we hier met wat techneuten bij elkaar zitten. Wat doe jij eigenlijk, Stromeur? Software engineer o.i.d.?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Nee hoor, was maar waar dan was ik nu rijk!

Maar je zit in die zin goed, dat ik zowel wiskundige als taal- en letterkundige ben. Ik heb zelfs nog een blauwe maandag op Lomito's TU rondgelopen. Voor de crisis was ik 7 jaar bedrijfsleider in de elektrotechnische detailhandel, waarbij ik ook een webshop runde en een forum met >5000 actieve leden in bedwang hield.

Momenteel werk ik wel in de ICT, maar in een totaal andere richting; ik los problemen op met adsl verbindingen die worden veroorzaakt door bekabeling in de grond of bijvoorbeeld door onvindbare ISRA punten omdat de technische administratie afwijkt van de werkelijke situatie. Ik hang dus de ganse dag boven technische schetsen :geek:

Daarnaast ben ik een vreselijke geek met een binair, autodidactisch brein en een onverbeterlijke zwak voor producten met een perfecte combinatie van vormgeving en functionaliteit -> Stromer!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

NickV schreef: 02 jul 2017, 21:49 Als we nou een mooi vinyl stromer forum logo kunnen laten maken wat mooi op de fiets lijkt en een klein stukje duurder verkopen met forum support inbegrepen, lijkt me wel wat.
Ik moet wel even bekijken of dat allemaal kan met de beeldrechten. Contact opnemen met de Zwitserse marketing manager van Stromer, o.a. om te bespreken hoe zij staan in het gebruik van hun beelden, logo's etc. stond op mijn lijst van vorige week (daarvoor was ze op vakantie volgens mij), maar het is er vanwege drukte op mijn werk nog niet van gekomen. Hopelijk lukt het me deze week.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
NickV
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 23 mei 2017, 22:15

Nee ik bedoel een nieuw logo, zonder gebruik van beeldmateriaal van stromer zelf.
Zoiets als dit:
http://www.civinfo.com/forum/site-sugge ... -site.html

Of we verbeteren het lock mechanisme van streumer verder en verkopen dat aan forum leden..
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

Leuk iets meer van je te weten, Stromeur. Toch wat anders dan ik gedacht had.
Ik werk zelf ook in de ICT (als project leider) en noem mezelf ook een geek. Ben veel met computers bezig en momenteel aan het verdiepen in de wereld van de domotica ... maar ja, heb ook een vrouw thuis die niet voor technische veranderingen is. Als iets werkt moet ik er af blijven. :lol: Dus komt ook de uitdaging bij hoe ik haar het beste kan overtuigen.

Ik hoop dus nog wel veel van je kennis gebruik te maken. Zal ook nog wel het nodige willen sleutelen aan mijn fiets (met name voor onderhoud).
Plaats reactie