Stromer huren Belgisch Limburg

Plaats reactie
Kurtv
Runner-up
Runner-up
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 aug 2017, 19:14

Ben aan het overwegen om mij een Stromer aan te schaffen voor het woon werk verkeer. Het gaat hier over een afstand van 42km enkel, grotendeels langs Albertkanaal.

Aangezien het hier niet gaat over een kleine investering zou ik het eens willen proberen of het voor mij te doen is. Hiervoor zou de mogelijkheid om voor 1 weekje 1tje te huren ideaal zijn.

Iemand een idee waar dit zou mogelijk zijn?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Begin eens bij een goeie Stromer dealer. Het wisselt een beetje hoe dealers hiermee omgaan: een proefrit kan eigenlijk altijd (en als dat niet kan: meteen afscheid nemen van die dealer). Er zijn ook dealers die je rustig een week een Stromer meegeven om eens goed aan de tand te voelen. En weer bij andere dealers kun je een Stromer huren, en mocht je tot aanschaf overgaan bij die dealer, dan wordt de huurprijs in mindering gebracht op de aanschafprijs.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Kurtv
Runner-up
Runner-up
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 aug 2017, 19:14

Korte proefrit van een 5 tal km heb ik al een gemaakt met de st1x, was serieus onder de indruk van de ondersteuning.
Van de week nog eens binnenspringen bij dealer om te informeren naar zijn mogelijkheden om een langere periode te testen.
Plaats reactie