.. Het is dus geen ventileren, en snap ook niet waar dat vandaan zou komen. Meer een 'aha vandaar!'.
Beetje jammer dat alles online als klaagzang wordt opgevangen, zelfs nadat ik zeg dat ik het niet erg vind.
.. Het is dus geen ventileren, en snap ook niet waar dat vandaan zou komen. Meer een 'aha vandaar!'.
Een uitgebreid verhaal plaatsen dat over kan komen (en wel degelijk overkomt) als klacht ("Stromer heeft 1,5 jaar in de doos gezeten", "Stromer is alleen getest, niet nagelopen", "Stromer heeft een mod niet gehad waardoor er een storing optrad", "Stromer heeft een verouderde slotmontage wat ook de monteur van de winkel zelf verbaasde", "standaard zat los", "communicatie van de winkel is summier en alleen per mail" etc. etc.) afsluiten met een "maar dat vind ik helemaal niet erg hoor!" klinkt toch wat vreemd. Ik, en met mij de meesten, zou dit namelijk wél vervelend vinden.
Ik vind het netter om e.e.a. eerst aan de winkel voor te leggen, helemaal wanneer je ze hier met naam noemt. Ik vind het vooral daarom een beetje jammer dat dat niet (eerst) is gebeurd.
Heeft de politie ook sporen bekeken en in de verklaring gezet, of alleen de verklaringen van jou en de tegenpartij opgenomen? In dat laatste geval kan niemand er wat mee. Dat is jouw verhaal tegen dat van de automobilist. De politie heeft het niet zie gebeuren en heeft geen getuigen gehoord, dus alleen braaf opgetekend wat jullie hebben verteld. (En voor zover ik begreep was je ook niet akkoord met wat ze aanvankelijk als jouw verklaring hadden opgenomen.)