Je maakt wat mee als Stromert

Voor algemene discussies over Stromer en speed pedelecs.
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Contacteer:

Re: Je maakt wat mee als Stromert

Bericht door Stromeur » 12 feb 2019, 16:19

Buzze schreef:
12 feb 2019, 15:19
"nenollander"
:mrgreen:
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Mark78
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door Mark78 » 25 mar 2019, 16:54

Zo dan... Vandaag terug rijdend naar Groningen vanuit richting Haren, over rijbaan zoals het daar moet, vlak voor bordje Groningen gaat een piep in een oude mitsubishi outlander me inhalen terwijl er verkeer van de andere kant komt. Ik rijd, zoals altijd defensief in het midden van de rijbaan, gewoon door in de veronderstelling dat die piep het wel doorheeft dat het niet kan... Zit ie zo goed als naast me.. Om een frontale aanrijding van piep met de tegenligger te voorkomen maar een meter opzij gegaan, maar goed dat ik die ruimte neem... Gaat dus allemaal net goed... :ai
Op dat moment wordt ik kokend in de lazer... Wat een piep... Op mijn gebaar dat ik het een ontzettend domme actie vindt krijg ik een wegwuivend handje van piep. Goed dan, 100 meter verder moet hij toch op het stoplicht wachten :bj
Ik kom maar eens langszij en spreek de man aan op zijn gedrag en dat hij mij daarmee behoorlijk in gevaar bracht. Krijg ik terug dat hij vond dat ik aan de kant moest... Wat een piep... Haast is zo'n slechte raadgever..
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003

Jins
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Bericht door Jins » 25 mar 2019, 18:51

O zo herkenbaar, spijtig genoeg. Het zijn deze "goede" chauffeurs die afgeven op SP'ers dat het levensgevaarlijke ondingen zijn en de rijders van deze SP'ers allemaal dringend op een rijvaardigheidscursus moeten want ze gaan allamaal nog verongelukken met dat onverantwoord gedrag/snelheid en daarbij schade en leed berokkenen aan derden. :bu:

FreddyH
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Contacteer:

Bericht door FreddyH » 25 mar 2019, 18:55

Heftig, en inderdaad ietsje te herkenbaar :dwarf:
Mooi dat je hem hebt kunnen aanspreken, maar wat een hufterige reactie zeg :aq
I intend to live forever, or die trying.
(Groucho Marx)

Plaats reactie