Belgische dealers

Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

allesstroomt schreef: 23 feb 2019, 12:29 Gelukkig zijn er nog uitzonderingen, zoals de fietsenmaker in herk de stad. Maar dat komt vooral door persoonlijke inzet van de mensen erachter. Dat is uitzonderlijk in ons land helaas.
Ik denk dat jij dit allemaal toch wel veel te somber inziet. De meeste winkels hebben wel de nodige persoonlijke inzet. Er zitten gewoon enkele rotte appels in de mand
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Walscro
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 feb 2019, 20:57

Rene schreef: 21 feb 2019, 20:55 Ik kan Verbinnen Sport in Wilsele aanraden.
Kennis van zaken, was blijkbaar 1 van de eerste stromer dealers in België.
Hopeljk leveren ze mijn witte St3 snel (via O2O leasing )...
Zijn we op hetzelfde ah wachten(witte st3) in dezelfde winkel.. Idd goede service😀 die leasing is dat niet via be2bike? 🤔
Woon-werk Scherpenheuvel - Antwerpen 60 km
Walscro
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 feb 2019, 20:57

Golvas schreef: 22 feb 2019, 22:06
Rene schreef: 21 feb 2019, 20:55 Ik kan Verbinnen Sport in Wilsele aanraden.
Kennis van zaken, was blijkbaar 1 van de eerste stromer dealers in België.
Eens de problemen aan je fiets de klassieke Stromer issues overstijgen, de materie wat diepgaander wordt en de échte knowhow zou moeten komen bovendrijven, vallen de maskers ten huize Verbinnen Sport al vrij snel af.

Een fiets die amper een aantal weken oud was bleek bij afhaling "vakkundig" verneukt, ik kreeg een uitleg die met een leugen gestoffeerd was en de - door de fietsenmaker - nieuw bijgecreëerde problemen werden weggelachen in plaats opgelost ... en daar sta je dan, compleet verbouwereerd met je fiets waar je lang voor gespaard hebt (nee, ik heb geen leasefiets) en waar je trots op bent.

Dan kan je op zoek gaan naar een fietsenmaker die wél bereid is om alles op te lossen (en die dat ook daadwerkelijk kan), samen met de mensen van Stromer ... ik zocht immers oplossingen voor alle - dus zowel de oude als de nieuw gecreëerde - problemen en die oplossingen heb ik gevonden : de onderdelen waren ten laste van de fabrikant, het uurloon was ten mijnen laste (met de glimlach betaald) en het door Stromer zelf vanop afstand uitgevoerde werk was kostenloos.

Ik dacht dat ik de enige Verbinnen Sport klant was die een keer een minder leuke ervaring had, maar uit toevallige gesprekken met andere klanten blijkt dat de situatie waarin ik in Wilsele terecht kwam helaas geen alleenstaand feit is ... jammer, maar ik heb alvast mijn lesje geleerd en ik hoop dat ik andere mensen met het delen van mijn ervaring kan helpen en hen kan behoeden niet dezelfde fout te maken.
Klinkt niet zo goed.. Mijne daar ook besteld
Woon-werk Scherpenheuvel - Antwerpen 60 km
Walscro
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 feb 2019, 20:57

Walscro schreef: 26 feb 2019, 09:33
Rene schreef: 21 feb 2019, 20:55 Ik kan Verbinnen Sport in Wilsele aanraden.
Kennis van zaken, was blijkbaar 1 van de eerste stromer dealers in België.
Hopeljk leveren ze mijn witte St3 snel (via O2O leasing )...
Zijn we op hetzelfde ah wachten(witte st3) in dezelfde winkel.. Idd goede voorservice, waren heel behulpzaam bij uitleg, hopelijk blijf ik zo positief over mijn ervaring bij Verbinnen 😀 die leasing is dat niet via be2bike? 🤔
Woon-werk Scherpenheuvel - Antwerpen 60 km
Gebruikersavatar
Rene
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 mei 2017, 06:45
Locatie: Vlaams Brabant
Merk SP: Stromer
Km-stand: 0

Walscro schreef: 26 feb 2019, 09:38
Walscro schreef: 26 feb 2019, 09:33
Rene schreef: 21 feb 2019, 20:55 Ik kan Verbinnen Sport in Wilsele aanraden.
Kennis van zaken, was blijkbaar 1 van de eerste stromer dealers in België.
Hopeljk leveren ze mijn witte St3 snel (via O2O leasing )...
Zijn we op hetzelfde ah wachten(witte st3) in dezelfde winkel.. Idd goede voorservice, waren heel behulpzaam bij uitleg, hopelijk blijf ik zo positief over mijn ervaring bij Verbinnen 😀 die leasing is dat niet via be2bike? 🤔
Bedrijf leasing is via O2O.
Stromer ST3 Pinion LE ABS
15km Kampenhout - Zaventem
pcrispey
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 feb 2018, 08:49

Rene schreef: 21 feb 2019, 20:55 Ik kan Verbinnen Sport in Wilsele aanraden.
Kennis van zaken, was blijkbaar 1 van de eerste stromer dealers in België.
Hopeljk leveren ze mijn witte St3 snel (via O2O leasing )...
Ik ben ook zeer tevreden van Verbinnen Sport. Mijn Stromer is gelasted via B2Bike. Al bijna 15 K op minder dan 10 maand tijd.
Kleine problemen altijd snel opgelost. Kosteloos en in garantie controller vervangen (werkte van bij levering al niet correct dus probleem van Stromer) Defecte motorkabel nieuwe motor gekregen in garantie. Beide problemen werden telkens vakkundig onderzocht en opgelost.
Gebruikersavatar
RonCall
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 mei 2018, 20:44

Na 4 maand en 9000km met mijn Flyer HS toch uitkijkende naar een tweede fiets met meer power en grotere afstand.

Nu heb ik vanwege de afstand naar een ietwat beter aangeschreven dealer altijd de aankoop van een Stromer achterwege gelaten, Brugge of Oost vlaanderen is toch een stukje rijden voor mij (woon in roeselare/west Vlaanderen). Ik lees toch aardig wat berichten van mensen die hun trots regelmatig moeten binnen brengen voor herstelling en als de afstand dan aardig groot is word dat al snel ergernis.

Nu merkte ik echter dat er een dealer hier in de stad is bijgekomen (Cool Electro Cycles) die ook vestigingen heeft in een 4 andere west Vlaamse steden.

Doet me echter wat denken aan een fietsketen zoals fiet*! of ben ik mis? Ik zou het anders vragen aan de vele Stromer rijders die ik iedere dag passeer maar dat lukt niet, die mannen gaan me te snel voorbij :lol:
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

RonCall schreef: 13 mar 2019, 08:23 Doet me echter wat denken aan een fietsketen zoals fiet*! of ben ik mis?
De vijf winkels zijn eigendom van de gebroeders Cool uit Torhout.

http://www.grensnieuws.be/2018/04/05/57052
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Stromer gekocht bij cool electric Blankenberge .
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

De winkelketen Fiets! is overgenomen door Colruyt, of het een verbetering zal geven wat service betreft, is nog afwachten. Ik persoonlijk heb voor de aankoop van m'n ST3 een winkel bezocht, waar ze me een zeer karige informatie konden geven over het ene Stromer model dat ze er hadden staan.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Plaats reactie