Interesse Zarges AccuSafe zonder laadmogelijkheid

Plaats reactie
Gebruikersavatar
NickV
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 23 mei 2017, 22:15

In navolging op de discussie http://www.stromerforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=1740 ben ik benieuwd hoeveel interesse er is voor een accusafe voor 1 of 2 stromer accu's zonder laadmogelijkheid. De leverancier geeft als streefgetal 10, moet lukken toch? Post hieronder bij interesse.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Misschien heb je het in het vorige topic gemist, maar er was inderdaad al een plan om een intekenlijst te openen.

De reden dat de lijst er nog niet stond, is dat naar mijn idee eerst een aantal zaken duidelijker moet worden, zoals:

Kist voor 1 óf 2 accu's? Je vraagstelling is nu onduidelijk: wie wil er per se een krat voor 1 accu, wie per se voor 2 en wie maakt het niet uit?

Ook heeft Zarges aangegeven dat hun K 470 case niet getest en gecertificeerd is voor de 983Wh accu, die de meeste Stromeraars in hun bezit hebben. Ik wilde eerst aan Zarges vragen hoe zij dit zien als er meer dan 10 personen belangstelling hebben. Kan dat certificaat er dan wel komen? Zo nee, hebben we dan nog steeds interesse in deze kist of niet?

Hoe gaat de eventuele bestelling geplaatst worden? Iedereen los rechtstreeks bij Zarges of allemaal door 1 persoon (die dan alles voor zal moeten schieten). Zelfde vraag over de verzending.

Mijn voorstel is dat ik of Reinout-ST3 dit eerst met Zarges bespreekt, wij hebben immers al contact met ze. Als er teveel losse initiatieven komen, dan komt dit niet goed van de grond vrees ik en dat zou ontzettend jammer zijn.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie