Hoe betrouwbaar is mijn Stromer?

Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Op dit forum komt redelijk vaak de vraag terug of een Stromer voldoende betrouwbaar is of niet, van mensen die twijfelen een Stromer aan te schaffen. Er zijn enkele topics van mensen die echt grote problemen met hun maandagmorgenstromer hebben, en anderen die zo goed als geen problemen hebben.
Ik denk dat het belangrijk is dat potentiële stromerkopers een beeld krijgen van hoe betrouwbaar onze fietsen al dan niet zijn. Gewoon een opsomming van de feiten (ook al zijn ze twee subjectieve vragen in het lijstje)
Daarom deze Google Form die je kan invullen.
De antwoorden kan je hier opvolgen.
Wanneer er voldoende reacties zijn maak ik wel eens een rapportje met een overzicht van de resultaten.
Ik zou iedereen willen vragen dat iedereen dit lijstje invult, wanneer alleen mensen die pech of geluk hebben dit invullen, heeft het overzicht geen zin

Je moet een geldig e-mail adres invullen om de form in te vullen, dat zou je ook moeten toelaten om je antwoord up te daten. Dit is de eerste keer dat ik met Google Forms klooi. Ik heb het even getest, ik hoop dat het een beetje werkt, maar het kan dus nog altijd helemaal mislopen :shock: .
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Plaats reactie