Stromeren zonder problemen

Lomito

WFVst5 schreef: 12 okt 2018, 00:25 Lekker dan mijn fiets komt week 45................(zou half september zijn)
Geen Stromer... dan kun je inderdaad lastig stromeren zonder problemen. :bj
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Lomito schreef: 12 okt 2018, 00:35
WFVst5 schreef: 12 okt 2018, 00:25 Lekker dan mijn fiets komt week 45................(zou half september zijn)
Geen Stromer... dan kun je inderdaad lastig stromeren zonder problemen. :bj
Hou zou dat zijn met het lerend vermogen van de mensen bij Stromer? ergens zal er toch wel een lampje gaan branden? :av
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Daniel1975 schreef: 11 okt 2018, 22:26 Wie de laatste dagen het forum leest heeft dit topic ook wel nodig om wat vertrouwen te tanken.... veel problemen met splinternieuwe fietsen :-(
Maar met probleemloos Stromeren wordt hier niet bedoeld dat je absoluut geen enkel probleem mag hebben. Mijn fiets heeft in het begin ook flink wat problemen gehad, maar toen dat eenmaal opgelost was (en ik weer vertouwen kreeg, daar heb je wat tijd voor nodig) heb ik heerlijk en compleet zonder zorgen kunnen fietsen. Dat is waar het om gaat: heerlijk en onbezorgd fietsen.

We willen allemaal dat dit vanaf de eerste km kan, maar de realiteit is dat veel fietsen in het begin wat problemen hebben. Als dit zonder al te veel overlast zorgt en binnen voor jou acceptabele termijn allemaal is opgelost hoeft dat geen probleem te zijn.

Lomito heeft bijvoorbeeld met zijn ST5 eenzelfde start als ik met mijn fiets had. Maar als hij straks een paar duizend probleemloze km verder is dan is dat snel vergeten. De fiets is gewoon te leuk om in die opstart probleempjes te blijven hangen...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lomito

Bovendien kun je niet stellen dat het om veel nieuwe fietsen gaat met problemen, iemand met een probleem zal dat eerder melden dan iemand met een probleemloze fiets waardoor het ten onrechte lijkt of er veel fietsen met problemen zijn. Dat is ook precies de reden geweest van Marco om deze topic te starten.
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

I know, maar vind het wel opvallend deze week hoeveel opstartproblemen er deze week op het forum verschijnen.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Da's inderdaad niet fijn, en vooral als je zelf aan het wachten bent op ook zo'n fiets snap ik dat dit extra vervelend binnenkomt. Maar je weet gewoon niet hoeveel fietsen er probleemloos afgeleverd worden. Die stemmen hoor je online vaak niet.

Hoe moeilijk het in deze periode ook is (wachten is irritant en deze onzekerheid is nog vervelender): probeer niet in de "paniek" te schieten. En als je wat opstart problemen krijgt: ja dat is soms erg vervelend, maar geef je dealer gewoon de kans om het op te lossen, wie weet heb je een paar weken later een compleet probleemloze fiets! Ik hoop het in elk geval voor je.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Ik paniek niet zo snel hoor. Ben hooguit beetje expressief ;-)
Ik zie ook wel dat meeste dingen opstartprobleempjes zijn die zelden van structurele aard zijn. Maar voor deze aanschafbedragen vind ik het wel opvallend.
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Zeker...rust kan je redden :aq
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Plaats reactie