Dealers en reclame

Ignacio
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 18
Lid geworden op: 15 aug 2018, 14:52
Locatie: Beerse (België)

Tony Mb schreef: 01 sep 2018, 12:21 In Belgie worden veel meer Stromers verkocht dus als je tevreden bent van je dealer laat het dan weten.
Bv de grote Antwerpse dealer hoe is die wat service en naverkoop betreft. Daar lees ik zelden wat van... zelfde geld voor de Kalmthoutse dealer...
Ja, in Kalmthout zit ook een dealer die best wat Stromer weg zet.... Of wisten jullie dat nog niet.

Hoe meer “Herveldse” dealers er in de lage landen de kop op steken hoe beter wij er van worden.
Hear Hear! :cool2:
ST1X 2018 20" Charcoal Green 983Wh: GP3-L Grips, Nep Spurcycle, Quad Lock, Hybride klikpedalen, CTC II, 2x Thule Shield Pannier L, Bodyfloat, Ali Lamp :d3:

Woon-Werkverkeer: 51,7km enkel. Antwerpse Kempen - Scheldelaan
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Tony Mb schreef: 01 sep 2018, 12:21 Je zou het ook eens van een andere hoek kunnen bekijken. Misschien moeten sommige dealers maar eens een tandje bijzetten om het niveau van de Herveldse dealer te evenaren....
Amen. Ik zou dolgraag hebben dat mijn dealer (iets met fietsplezier in Uden) dat niveau zou nastreven. Op zich is het technisch een goede dealer: problemen worden echt goed opgelost... Maar met name op het stuk communicatie, beloftes (over informatieverstrekking) en vervangfietsen is nog heel veel te winnen. Heel veel.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

FreddyH schreef: 01 sep 2018, 20:31 Amen. Ik zou dolgraag hebben dat mijn dealer (iets met fietsplezier in Uden) dat niveau zou nastreven. Op zich is het technisch een goede dealer: problemen worden echt goed opgelost... Maar met name op het stuk communicatie, beloftes (over informatieverstrekking) en vervangfietsen is nog heel veel te winnen. Heel veel.
Ik kan dat inmiddels bevestigen!
Lomito

Ik hoop dat de Stromer dealers betaald reclame mogen maken op ons forum en daarmee bijdragen aan het in stand houden ervan.

En zolang dat niet het geval is zou ik de lezers willen verzoeken een vrijwillige bijdrage te doen via de Donatie-knop... he, waar is die eigenlijk? Even een PB naar Stromeur voor naam en rekeningnummer!

Voor het meubilair op dit forum, we zijn ongeveer een jaar verder sinds de vorige donatie-actie. Misschien tijd om weer een bijdrage te leveren?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Er zijn voldoende donaties binnen om het forum tot eind dit jaar in de lucht te houden. En met in de lucht houden bedoel ik: de kosten voor hosting kunnen worden betaald, that's it.

Andere kosten zoals de tijd die ik aan het forum spendeer, kosten voor het bezoek aan test-events, Eurobike etc. waren sowieso al niet gedekt en ook dat loopt stevig in de papieren. Het is bijvoorbeeld één van de redenen dat ik Eurobike dit jaar heb overgeslagen (2 verlofdagen, 2000km aan benzine, overnachtingen, maaltijden). Bovendien groeit het forum hard. Dat is een hele goeie zaak, maar dit gaat ook gepaard met diverse zaken die een negatief effect hebben op de kosten/baten balans.

Voor aankomend jaar overweeg ik andere opties, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Vandaar dat ik de donatie-knop (tijdelijk) heb gedeactiveerd.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lomito schreef: 01 sep 2018, 22:57 Ik hoop dat de Stromer dealers betaald reclame mogen maken op ons forum en daarmee bijdragen aan het in stand houden ervan.
Ik eerlijk gezegd niet. Laat het maar onafhankelijk blijven...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Eens met FreddyH.

Wat betreft de donaties, het zat al even in mijn hoofd je hiernaar te vragen Stromeur sinds je onlangs de webstatistieken deelde. Als er weer een bijdrage gewenst is, laat het maar weten. Aan genoeg andere diensten waar ik plezier aan beleef betaal ik periodiek wat geld. Ik kom dagelijks met veel plezier op dit forum, dat is wel wat waard! :ay
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Lomito

FreddyH schreef: 01 sep 2018, 23:28 Ik eerlijk gezegd niet. Laat het maar onafhankelijk blijven...
Dat klinkt mooi maar uiteindelijk zal iemand de rekening moeten betalen. Dus kom maar op met die donaties!
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lomito schreef: 01 sep 2018, 23:38 Dat klinkt mooi maar uiteindelijk zal iemand de rekening moeten betalen. Dus kom maar op met die donaties!
Ik heb een maandelijkse overboeking ingesteld. Set and forget... No worries. Als we dat allemaal zouden doen dan zijn dit maandelijkse kosten in de orde van 1x je accu opladen (wellicht 2x oid, you get the point)...

Als we het zouden overlaten aan sponsors dan bepalen zij uiteindelijk (in het begin niet, dan subtiel en uiteindelijk gewoon botweg) de content. Is iemand het niet eens met de service van dealer A? Als dealer A een sponsor is dan wordt het gemod. Nee laat maar. Geef mij maar eerlijke info.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lomito

FreddyH schreef: 01 sep 2018, 23:42 Geef mij maar eerlijke info.
Prima zolang de donaties voldoende opbrengen. Stromeur heeft duidelijk aangegeven dat de directe kosten t/m december a.s. gedekt zijn maar dat er veel meer kosten zijn dan alleen hostingkosten en die blijken ongedekt.

Ofwel we zetten een tand(wieltje) erbij qua donaties of we accepteren (op termijn) sponsoring door Stromer / dealers, de keuze is daarmee vooral aan de donateurs. De dealers hebben al aangegeven een bijdrage te WILLEN leveren, dus daar ligt het niet aan.
Plaats reactie