Heel frequent opnieuw moeten inloggen

Mountainmac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2018, 10:49

Ik moet bijna dagelijks of soms meerdere keren per dag opnieuw inloggen op het forum (ik vink onthouden aan), Safari browser. Zijn er anderen die dit wellicht ook hebben/ of er reeds iets aan hebben gedaan? Zo ja, is er een oplossing?

Wordt er soms een beetje droevig van... ik heb een mooie verzameling aanmeldsleutels in het beheerscherm ondertussen.
St2s, Kinekt, Quadlock, Continental City Plus contact, Spurcycle, R8000 11-28, SQlab inner bar-ends.
Sven

Goh, dat is gek.

Ik heb het met een ander phpbb forum ook, als ik tussen wifi en 4g (of is het tussen verschillende wifi's?) wissel op de telefoon.

Maar op dit forum heb ik er juist geen last van.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Mountainmac schreef: 21 aug 2018, 17:56 Safari browser.
Kan het zijn dat je bij het afsluiten van je browser automatisch vanalles wist? Ik denk aan coockies, sessies, caches, ...

Probeer dat eens uit te schakelen en kijk eens of je het probleem dan nog steeds hebt!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Mountainmac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2018, 10:49

Nee, er wordt niets verwijderd/geleegd bij afsluiten.
St2s, Kinekt, Quadlock, Continental City Plus contact, Spurcycle, R8000 11-28, SQlab inner bar-ends.
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Cookies allemaal verwijderen helpt meestal in zo'n geval .
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Mountainmac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2018, 10:49

Had al alleen de cookie van dit forum verwijderd. Nu dan maar alles eens gedaan, opnieuw ingelogd. Ben benieuwd.
St2s, Kinekt, Quadlock, Continental City Plus contact, Spurcycle, R8000 11-28, SQlab inner bar-ends.
Gebruikersavatar
Stroompje
Expert
Expert
Berichten: 194
Lid geworden op: 22 apr 2018, 08:53
Locatie: Twente

Hallo Mountainmac,

Ik heb een vergelijkbaar probleem gehad toen ik dit voorjaar op vakantie was in Griekenland.
Het WiFi netwerk was er niet best, en kennelijk zo instabiel/fluctuerend dat ik er ook elke paar minuten “uitgegooid” werd.
Dus misschien controleren of je netwerk stabiel is?
2 Stromer ST2s sinds september 2018; Bodyfloat, Spurcycle, Shockstop, Rokform, Winglights, Rizoma spiegel
Mountainmac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2018, 10:49

Ga eerst de cookie-actie even afwachten en dan zal ik de wifi-lijst eens opschonen en weer op de juiste volgorde zetten. Ik zie dat mijn primaire wifi ssid niet meer bovenaan staat. Thnx voor de tip!
St2s, Kinekt, Quadlock, Continental City Plus contact, Spurcycle, R8000 11-28, SQlab inner bar-ends.
Matomatisch
Pro
Pro
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 apr 2018, 18:07
Locatie: Noorderkempen (BE)

Ik moet ook meermaals per week opnieuw inloggen. Ook Safari op de Mac, iPad en iPhone..

Ook al geprobeerd om cookies e.d. te wissen, maar het wil niet helpen :?
ST1X 2018 20" Charcoal - 618 Wh - 2 x nieuw achterwiel - Ortlieb Back Roller High Visibility tassen (zwart) - WW 10km enkel
LVAerde
Pro
Pro
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 mar 2018, 13:56
Locatie: België

Geen probs. Maak gebruik van zowel IE, Firefox, Chrome.
Zowel via PC als Android phone.
Cookies setting resetten?
AfbeeldingGrtz,
geveerde ST2 - 49 km ww
Spurcycle bel - Jroen 150 mm spatbord - BodyFloat 2.1
Plaats reactie