Fietsenwinkel.nl service en onderhoud tot de deur....

WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

In het land der blinde is eenoog koning, ik snap niet dat mensen bij bedrijven zoals fietsenwinkel.nl dit soort aankopen doe net als bijv. mediamarkt...loop ik daar met een wijde boog om heen...... gelukkig repareer ik als het geen garantie is zelf onderdelen haal ik bij Qicq wat zij niet hebben bestel ik bij Fietz en Mantel en universele handel bij Futurum.

Alleen uitlezen en contact met stromer voor technische ondersteuning is vervelend verder kan ik alles zelf meten als ik maar weet wat ik moet meten, we hebben ook een scoop in de werkplaats.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

WFVst5 schreef: 02 sep 2020, 20:24 Wil hier verder geen reclame maken voor fiets zaken.....dat is Chris fataal geworden.....
Naar mijn mening is er weinig op tegen om als antwoord op een vraag jouw ervaring met een FM te delen. Zelfs ongevraagd je enthousiasme delen lijkt me geen probleem.

Het wordt een probleem als je in bijna elke post een smoesje hebt om je FM weer te noemen. Dát plus het grof tegen de forumregels ingaan is imho Chris fataal geworden.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

gelukkig repareer ik als het geen garantie is zelf onderdelen haal ik bij Qicq wat zij niet hebben bestel ik bij Fietz en Mantel en universele handel bij Futurum.
Overigens moet Mantel Martens zijn (cassettes en kransen) :ck:
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
utbone
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 nov 2018, 09:24
Locatie: Den Haag
Merk SP: Stromer
Km-stand: 30

Fietsenwinkel heeft overigens mij probleem prima afgehandeld. Het wel bekende lak probleem bij de motor. Fiets opgehaald door fietsenwinkel, netjes een vervangend wiel gekregen en werd zelf gebeld of er nog meer euvels waren. Van deur tot deur prima service.
ST1-X 2018, 0,8 Kw. 15KM enkele rit
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

De vraag is dit nu: is dit een structurele verbetering of is dit probleem zo simpel dat zelfs zij het niet verprutst krijgen..

Hoe lang was je je fiets kwijt?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
utbone
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 nov 2018, 09:24
Locatie: Den Haag
Merk SP: Stromer
Km-stand: 30

Ik dacht zo’n drie weken. Maar gebruikte hem toch niet door dat ik niet meer naar kantoor ging.
ST1-X 2018, 0,8 Kw. 15KM enkele rit
Gebruikersavatar
Toine76
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 jul 2023, 09:15
Locatie: Utrecht
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 3162

Iemand nog recentelijk ervaring met Stromer en fietsenwinkel.nl in Utrecht?
Stromer ST2 Belt Royal Blue | SuperNova Mini Pro 45 | Redshift Shock Stop 120mm | Spurcycle Original Bell Black
TurboCarbon
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 260
Lid geworden op: 01 jun 2023, 20:22
Locatie: NH
Merk SP: Stromer ST3 Pinion LE
Km-stand: 2000

Toine76 schreef: 12 jul 2023, 12:00 Iemand nog recentelijk ervaring met Stromer en fietsenwinkel.nl in Utrecht?
Ik ben daar op het moment mee bezig een fiets te kopen. Al ca 6 weken, voor een fiets die op voorraad was. Ervaringen zijn wisselend. Vriendelijke mensen, maar kennis en communicatie en service zijn niet altijd top. Okee dat is positief uitgedrukt…
Gebruikersavatar
Toine76
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 jul 2023, 09:15
Locatie: Utrecht
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 3162

TurboCarbon schreef: 12 jul 2023, 13:20
Toine76 schreef: 12 jul 2023, 12:00 Iemand nog recentelijk ervaring met Stromer en fietsenwinkel.nl in Utrecht?
Ik ben daar op het moment mee bezig een fiets te kopen. Al ca 6 weken, voor een fiets die op voorraad was. Ervaringen zijn wisselend. Vriendelijke mensen, maar kennis en communicatie en service zijn niet altijd top. Okee dat is positief uitgedrukt…
Thanks! Dan laat ik die links liggen....
Stromer ST2 Belt Royal Blue | SuperNova Mini Pro 45 | Redshift Shock Stop 120mm | Spurcycle Original Bell Black
TurboCarbon
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 260
Lid geworden op: 01 jun 2023, 20:22
Locatie: NH
Merk SP: Stromer ST3 Pinion LE
Km-stand: 2000

Toine76 schreef: 12 jul 2023, 13:38
TurboCarbon schreef: 12 jul 2023, 13:20
Toine76 schreef: 12 jul 2023, 12:00 Iemand nog recentelijk ervaring met Stromer en fietsenwinkel.nl in Utrecht?
Ik ben daar op het moment mee bezig een fiets te kopen. Al ca 6 weken, voor een fiets die op voorraad was. Ervaringen zijn wisselend. Vriendelijke mensen, maar kennis en communicatie en service zijn niet altijd top. Okee dat is positief uitgedrukt…
Thanks! Dan laat ik die links liggen....
Als je keuze hebt kwa regio / fietsen is dat een optie ja. Het ligt er ook een beetje aan wat je zoekt kwa dealer of fiets. Ze hebben best mooie Stromers staan en ik heb ook wel vertrouwen in het bedrijf op zich hoor. Ze hebben zeker aardige mensen en goede bedoelingen. Alleen valt nog niet alles op zijn plaats terwijl ze bezig zijn om verbeteringen door te voeren. Dat is een beetje mijn persoonlijke ervaring, tot nu toe.
Plaats reactie