Probleem met dealer

mhoutman

[quote=Stromeur post_id=19694 time=1525000627 user_id=2
mhoutman schreef: 29 apr 2018, 12:55 De Stromer website mag trouwens ook wel beter onderhouden worden want genoemde dealer wordt met zijn zaak gelinkt aan een concurrent :cry:
Dat is volgens mij een schaal-verhaal. De website, maar bijvoorbeeld ook het niet gereed hebben van de juiste handleidingen bij uitlevering van nieuwe modellen... het is soms een beetje hangen in de bocht bij Stromer. De producten vliegen de deur uit, maar er lijkt te weinig aandacht (en tijd?) te zijn voor enkele zaken daar omheen. Ik hoop dat Stromer hier verbetering in aan gaat brengen; ze zullen vroeger of later toch ook op deze vlakken moeten gaan meegroeien met het succes dat ze hebben.

Natuurlijk zit een dealer zelf ook te slapen als hij niet controleert of zijn website etc op de Stromer website juist vermeld zijn. Feit voor mij blijft dat de ‘The Swiss experience’ soms niet helemaal matched met de werkelijkheid ;)
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Het is wel niet zo eenvoudig. Ik contacteerde hier een maand geleden een dealer die op de website van M1 (Spitzing, Schwabung,...) als handelaar zijn vermeld en zij vragen al twee jaar om van die website afgehaald te worden
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Plaats reactie