batterij controleren

Plaats reactie
koert
Runner-up
Runner-up
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 okt 2020, 10:33

Weet iemand hoe je kan zien of uitlezen hoeveel % je batterij nog aan capaciteit heeft, dus de levensduur ?
of moet je daarvoor naar de dealer..?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Je kunt het grofweg aflezen in de OMNI App ('zeer goed', 'goed' e.d.). Het percentage kan jouw Stromer dealer aflezen in de Stromer Portal, hoef je niet voor langs.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
koert
Runner-up
Runner-up
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 okt 2020, 10:33

Ok ook bij een BT omni app? waar kan ik dat lezen?
koert
Runner-up
Runner-up
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 okt 2020, 10:33

Mijn dealer zeg dat ie dat niet kan, dan moet ie opgestuurd worden
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Wat zegt de eigenaar van je ST1 erover ? ... ik zou dit sowieso aan hem melden en al eens polsen hoe men tegenover een switch van dealer staat.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
koert
Runner-up
Runner-up
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 okt 2020, 10:33

Ik ga dat denk ik doen, ik heb in oktober mijn batterij aangeboden, daarna nooit meer wat vernomen, ik verdenk de dealer er van mij een gebruikte batterij te hebben terug gegeven nadat de eerste er na een paar uur mee opgehouden was ?
Als nu blijkt dat ze mij toen een gebruikte hebben terug gegeven gaan ze natuurlijk nat...
koert
Runner-up
Runner-up
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 okt 2020, 10:33

Ben naar de dealer geweest, de batterij is door de fabrikant doorgemeten en niet goed bevonden, Stromer stuurt een nieuwe op naar de dealer, omdat dit nog wel even kan gaan duren door corona heb ik een nieuwe uit de net geleverde showroom modellen gekregen, dus uiteindelijk opgelost, ik zal nog wat posten als ik wat ervaring heb opgedaan met de nieuwe accu
Plaats reactie