Naar aanleiding van o.a. de reacties hier op mijn verslag, heb ik deze ochtend een mail gestuurd naar de retailer om nogmaals mijn feedback te geven. En ook dat ik in de namiddag met de Klever pinion heb gereden en dat het verschil in ondersteuning veel te groot is, zeker ook in vergelijking wat ik hoor en lees. (ook het verschil in ondersteuning met de ST3 trouwens). Afgesloten met de vraag om met een "echte ST2" te kunnen testrijden.
In de namiddag antwoord gekregen van de zaakvoerder. Ik ben blij dat het dus uiteindelijk toch waarschijnlijk niet mijn belabberd uithoudingsvermogen en/of coronakilo's blijkt te zijn... hieronder een deel van het antwoord:
"Wat u zegt klopt, toevallig waren wij woensdag met de verantwoordelijke van Stromer vanalles aan het bespreken en het is toen ook gevallen dat die St2 prototype eigelijk zo snel mogelijk weg moet en vervangen dient te worden met een authentieke St2.
In het prototype is blijkbaar de koppel sensor niet goed in orde en nog vanalles, is dus maw niet echt een goede referentie om op te testen."
Zo, dat is dan uitgeklaard. Begin Januari kan ik op een "echte ST2" gaan testrijden als ik zou willen. Ik ben wel vrij teleurgesteld hierover, want ik heb speciaal nu vakantie genomen omdat ik niet in de winter wou gaan testrijden (voornamelijk voor de koude, gladde baan, ...). Dus ik twijfel nog om het te doen, zeker omdat ik me op die Pinion eigenlijk wel echt geamuseerd heb...
Nog wat nachtjes over slapen dus