Gazelle No1

Rob L
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 mei 2021, 17:04
Locatie: Heerhugowaard
Merk SP: Gazelle

Ik vind hem het mooist in helemaal zwart.
Gazelle Nō 1 (Black). 🔋1125 Wh. Veni Vidi Fietsie.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Je bent dus 202 cm hoog, weegt 106 kg en beweert op een "SP" met een Bosch 350W middenmotortje en een energievretende Enviolo probleemloos naar de 45 km/u GPS snelheid te knallen bij 4 BFT tegenwind en zonder geveerde voorvork probleemloos in volle vaart alle verkeersdrempels en klinkerwegen te nemen ... da's de samenvatting van jouw verhaal.

Dan vraag ik me af wie jou naar dit forum heeft gezonden ? :mrgreen:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Rob L
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 mei 2021, 17:04
Locatie: Heerhugowaard
Merk SP: Gazelle

Ik was op zoek naar informatie en deel ook de informatie die ik op doe. Jouw informatie is nog niet heel nuttig geweest.
Gazelle Nō 1 (Black). 🔋1125 Wh. Veni Vidi Fietsie.
mrstrom

Rob L schreef: 08 mei 2021, 19:48 Ik was op zoek naar informatie en deel ook de informatie die ik op doe. Jouw informatie is nog niet heel nuttig geweest.
Hij gaf geen informatie, maar vond het wat ongeloofwaardig. Daarom ook mij vraag toen over gps snelheid of op display. Het lijkt erg snel voor een fiets in deze configuratie namelijk.

Hoeveel bereik haal je uit een accu met deze snelheid?
Rob L
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 mei 2021, 17:04
Locatie: Heerhugowaard
Merk SP: Gazelle

20 km op 60%
Gazelle Nō 1 (Black). 🔋1125 Wh. Veni Vidi Fietsie.
Rob L
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 mei 2021, 17:04
Locatie: Heerhugowaard
Merk SP: Gazelle

En dat is gewoon de ervaring van deze testrit.
Gazelle Nō 1 (Black). 🔋1125 Wh. Veni Vidi Fietsie.
mrstrom

Rob L schreef: 08 mei 2021, 20:20 En dat is gewoon de ervaring van deze testrit.
niet verkeerd toch.

heb je hem gekocht of blijft het bij testrit?
Rob L
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 mei 2021, 17:04
Locatie: Heerhugowaard
Merk SP: Gazelle

Ik besluit eind van de maand, maar voor mijn gebruiksdoel staat deze fiets wel met stip op Nō 1 nu haha.
Gazelle Nō 1 (Black). 🔋1125 Wh. Veni Vidi Fietsie.
mrstrom

Ik zo vooral de andere ook prberen als ik jou was.

Ik fiets zelf elke dag door hhw, je moet over de westtangent goed mee trappen met de autos.
Rob L
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 mei 2021, 17:04
Locatie: Heerhugowaard
Merk SP: Gazelle

Voor mij is het over de Westdijk vanaf Broekhorn, Boekelermeer, Akersloot, Uitgeest, Heemskerk, Hoogovens. In een race zou ik voor een motor achter gaan, maar ik zoek ook een bepaald comfort in mijn reis naar het werk van 30 km. Bovendien zit ik altijd goed als ik alleen de boven accu op het werk oplaad. Normaal gesproken denk ik niet eens nodig voor de terugweg.

Al van alles geprobeerd, maar ik heb ook met alle weersomstandigheden te maken. Ga altijd op een gewone E-bike naar het werk nu. 15.000 km per jaar en dan nog buiten het werk om weet ik hoeveel. Die combinatie van middenmotor over een automatische versnellingsbak heeft mij positief verrast. Dat lijkt mij lekker forensen.
Gazelle Nō 1 (Black). 🔋1125 Wh. Veni Vidi Fietsie.
Plaats reactie