Bulls motor fase draadkleuren .

Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1592
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

De volgorde maakt zonder hall sensoren niet uit, bij verkeerde draairichting, zoals al gezegd, 2 draden wisselen. Zijn er wel hall sensoren gaat deze vlieger niet op, de volgorde van de sensoren en de fasen is dan HEEL belangrijk. Elke hall sensor behoord aan 1 welbepaalde fase. Fase wisselen zonder de sensor draden ook te wisselen gaat geen correct draaiende motor geven. Je moet dan alle mogelijke combinaties 1 voor 1 uitproberen tot de motor goed opstart/draait EN in de juiste richting draait.
Als je hierover meer wil of moet weten, ga eens langs bij het Endless Sphere forum.
https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?t=70947
Maar het is gelukkig wel zelf goed te doen, heb het in het verleden ook gedaan, zowel met als zonder hall sensoren.
Delgorge
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 okt 2020, 13:51
Locatie: Groningen
Merk SP: Bulls green mover e45
Km-stand: 25000

Oké bedankt voor de antwoorden .
Het wordt een aliexpress controller , volgens mij zijn dat sinus en zonder of met hall , dual.
Dat is eerst om te proberen ik kan hem altijd nog upgraden .
Delgorge
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 okt 2020, 13:51
Locatie: Groningen
Merk SP: Bulls green mover e45
Km-stand: 25000

Was ik vergeten te melden .
Ik doe hem eerst alleen met een gashendel en als die goed loopt met een pass sensor erbij .
Delgorge
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 okt 2020, 13:51
Locatie: Groningen
Merk SP: Bulls green mover e45
Km-stand: 25000

Weet ook iemand waarom er geen 36 volt uit de accu komt( de dikke polen), is dat een beveiliging?
Er komt op de 2 van de 4 kleine pennetje wel 17.6 volt.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Is een beveiliging volgens mij. Staat er wel spanning nadat je de knop op de accu ingedrukt hebt?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Delgorge
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 okt 2020, 13:51
Locatie: Groningen
Merk SP: Bulls green mover e45
Km-stand: 25000

Alleen op de 2 kleine pennetje .
Volgens mij heeft dat te maken met normaal de aan en uit knop op het display.
De 2 kleine pennetje waren ook doorgekoppelt naar het display.
Delgorge
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 okt 2020, 13:51
Locatie: Groningen
Merk SP: Bulls green mover e45
Km-stand: 25000

De bovenste 2 kleine zijn + en - 17.6 volt en de onderste ook.
Bijlagen
20201017_175232.jpg
20201017_175232.jpg (3.31 MiB) 2722 keer bekeken
Delgorge
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 okt 2020, 13:51
Locatie: Groningen
Merk SP: Bulls green mover e45
Km-stand: 25000

Ik weet nu hoe ik de accu aan zet.
De 2 kleine + Polen 17.6 volt moet ik door verbinden met elkaar.
Dan schakelt de bms aan en komt er uit de hoofd Polen de goede spanning .
Dat wordt nog een klusje om daar een knop tussen te zetten.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik hoop niet dat je dat proefondervindelijk ontdekt hebt :bc :ai :bb
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Delgorge
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 okt 2020, 13:51
Locatie: Groningen
Merk SP: Bulls green mover e45
Km-stand: 25000

Haha toch wel.
Als het niet lukte moest ik toch een andere 10s bms in de accu stoppen.
Gesloten