Flyer Upstreet6

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Hier zitten ook 2 dealers in de buurt, maar ben er nog niet aan toegekomen om daar eens te gaan kletsen.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
ocra

Zie mooi plaatsje vooreen Pinion :D
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

ocramarco schreef: 04 sep 2020, 21:53 Zie mooi plaatsje vooreen Pinion :D
Yes, please!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
MarcelH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1788
Lid geworden op: 28 apr 2018, 10:37
Merk SP: Stromer ST7 LE

Blijf het wel een mooie fiets vinden....

detail dat stromer wel mag kopiëren.
De reflectoren op de voorvork...ik heb ze erop zitten voor mijn veiligheid, maar wat een lelijk dingen zijn dat toch.
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7 , 2023 OPIUM :cool2:
Piet
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 sep 2020, 17:40
Locatie: WVL
Merk SP: Flyer upstreet 6
Km-stand: 10000

Fiets rijd lekker, ik heb wel geen ervaring met andere speed pedelecs. Heb wel mijn garmin erbij genomen. :lol:
Er is geen connectiviteit met een smartphone om instellingen te kunnen wijzigen, dit kan enkel via de fietsinstellingen op de fiets zelf.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Benieuwd naar het ganse verhaal Piet !
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Piet
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 sep 2020, 17:40
Locatie: WVL
Merk SP: Flyer upstreet 6
Km-stand: 10000

De flyer voldoet aan alle eisen (voorlopig toch), die ik vooropstelde voor een speed pedelec : makkelijk snelheid houden zonder veel kracht te moeten zetten, “veilig” gevoel geven van stabiliteit bij hoge snelheid, soepel in bochtenwerk, en hopelijk vele jaartjes rijplezier woon/werk.
De afwerking is niet te vergelijken met een stromer, kabels zijn bvb niet mooi ingewerk, en nog wat ditjes en datjes .

Het display is groot, je kan kiezen uit 6 verschillende displaykeuzes, waarvan 1 de instellingen betreft.
De enige connectie die je kan maken met je smartphone is voor navigatie via komoot, dan zie je de aanwijzigingen, straatnamen, aantal meters tot volgend punt, ed, die je moet volgen.
Leuk, maar geen must.

De motor heeft voldoende vermogen om constant 45 te kunnen houden op het vlakke. Wel nog niet kunnen testen bij stevige tegenwind.
De ondersteuning heeft volgende stappen : ECO,AUTO,STD,HIGH. Ik rij meestal in STD en HIGH.
De AUTO-stand moet ik nog opzoeken in de handleiding. Bij instellingen kan je iedere stap nog “fine-tunen”, maar ik blijf daar voorlopig van af. ECO nog niet echt uitgetest.
Bij volle batterij beloofd het display op ECO 116km, STD 58 km , en HIGH 36km.
Eerste test op licht heuvelend rit.
Starten met volle batterij en rijden op HIGH voor een rit van ongeveer 24 KM eindigt met nog 44% batterij en zou dan nog op ECO 51km ,STD 25km en HIGH 16 km kunnen doen. (bij +10°C)
Na heen en terugrit (ongeveer 49km)op STD eindigt met 13% batterij en zou ik nog op ECO 15km, STD 7km en HIGH 4km kunnen doen.

Batterij is op te laden ofwel tot 100% ofwel in “long-life modus” tot 80%. Leuke en hopelijk doeltreffende optie.

Er zijn ook nog 2 standen REG1 en REG2 , dit is regeneratie, maw bij bergaf/uitbollen laad de batterij op. Helaas heb ik op mijn WW-route geen honderden meters stijl bergaf, waardoor deze functie eerder hip is dan bruikbaar. Je voelt de fiets wel remmen als je deze functie gebruikt en op het display de opgewekte laadstroom.(misschien kan je zo remblokjes sparen).
Ook bij het bedienen van de remhendel(s) begint de fiets als generator te werken.

Nu verder testen :lol: :lol:
Piet
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 sep 2020, 17:40
Locatie: WVL
Merk SP: Flyer upstreet 6
Km-stand: 10000

Efkens stoppen onderweg...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Mooi!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Wow !

Leuke foto, hij heeft ook in één klap het mysterie van de versteviging opgelost ... dankjewel.

Wat is de reële autonomie van deze Upstreet6 ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie