Fiets achterlaten aan treinstation

vangelis
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 133
Lid geworden op: 17 dec 2017, 12:43
Locatie: Voorne Putten
Merk SP: stromer
Km-stand: 18000

Als ik ergens heen ga met mijn St2S, met bodyfloat, geveerde voorvork, spurcycle en AGS tassen, informeer ik altijd of ik de fiets binnen kan zetten. No way dat ik mijn fiets van bijna 10k aan een ketting ergens vastzet! Wil graag nog terugrijden ook!
ST2s bodyfloat shockstop spurcycle, kan nu ook tutteren! :d3:
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Takie schreef: 22 mar 2018, 12:01 Ondertussen eens geïnformeerd bij het fietspunt naast het station. Ze bieden helaas geen bewaakte of afgesloten stalling aan. Het lijkt mij wel echt een gat in de markt want ik denk dat er steeds meer er meer mensen bereid zijn om te betalen voor een bewaakte fietsenstalling.

Aangezien mijn fietsroute maar 8km enkel is ga ik toch maar gaan voor een saaie & onopvallende goedkopere e-bike gaan. De schrik voor een diefstal van een mooie Stromer is me toch te groot :-(
Verstandig besluit. Ik zou mijn St2 nooit zomaar bij een station zetten. Niet alleen ivm diefstalgevaar maar ook niet ivm beschadigingen.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
gert
Pro
Pro
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 jan 2018, 11:26

Ik gebruik mijn Stromer ST1x alleen voor woonwerk verkeer, ik zou hen nergens buiten willen/durven stallen :bh: op het werk staat mijn fiets binnen en thuis in de schuur en de poort op slot, woon en werk in een dorp maar toch ben ik erg zuinig op mijn fiets :lol:
Plaats reactie