Stromer-actie in beeld

Vraag en wijs de weg. Deel je routes of plan een gezamenlijke rit.
Paultje
Expert
Expert

Re: Stromer-actie in beeld

Bericht door Paultje » 12 okt 2018, 12:31

Lomito schreef:
11 okt 2018, 00:17
En hierbij de integrale registratie van mijn ritje naar Duitsland afgelopen zaterdag, vanaf de Waalbrug Nijmegen naar Kleve Materborn. Speciaal voor iedereen in de wachtkamer of ziekenboeg... veel kijkplezier.
.
Mooi film Chris.....virtue signalling :bj :bj :bj hoe kom je erop?!!! :shock:
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......

Lomito

Bericht door Lomito » 12 okt 2018, 21:25

Paultje schreef:
12 okt 2018, 12:31
...hoe kom je erop?!!! :shock:
Nou ik haat Heineken... ach gatsie, weer virtue signalling. :mrgreen:
.

Lomito

Bericht door Lomito » 14 nov 2018, 23:06

En soms valt alles op z'n plek, juiste plaats, juiste fiets, juiste tijd... en dat noemen ze dan geluk.

Lomito

Bericht door Lomito » 18 nov 2018, 18:21

Heb je wel eens 's nachts door het donkere bos gereden? Met al die everzwijnen, herten en tegenwoordig ook wolven die achter elke struik op de loer liggen? Met de Stromer ST5 rij je door het bos als een baas.
.

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Contacteer:

Bericht door Stromeur » 18 nov 2018, 18:43

Wauw, wauw, wauw, echt een geweldig filmpje! Dat fietspad op het eind is net een achtbaan!
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Lomito

Bericht door Lomito » 18 nov 2018, 18:56

Stromeur schreef:
18 nov 2018, 18:43
Wauw, wauw, wauw, echt een geweldig filmpje! Dat fietspad op het eind is net een achtbaan!
Ah, de eerste die de video heet uitgezeten... het is de beloning waard! :cool2:

Daniel1975
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter

Bericht door Daniel1975 » 18 nov 2018, 19:56

Geen Roxim gat :mrgreen:

Lomito

Bericht door Lomito » 19 nov 2018, 20:02

Zondagmorgen 11:00 uur weer op huis aangegaan... de meiden met de auto plus bagage, ik met de ST5. Aangezien ik 's nachts over een pikdonkere vliegbasis Soesterberg heb gereden wilde ik dit ook wel bij daglicht zien... het was echt de moeite waard. Andere hoogtepunten van de rit: landgoed Den Treek-Henschoten, het jaagpad langs het Valleikanaal van Leusden tot voorbij Scherpenzeel en van Veenendaal tot Wageningen. Veel kijkplezier!
.

Barry
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Bericht door Barry » 19 nov 2018, 21:00

Heerlijk filmpje weer Chris! Voor mij een feest der herkenning.. delen zijn mij welbekend van mijn marathontraingen en wandelingen (Soesterberg, Den Treek, Valleikanaal), delen van Stromertochten (Valleikanaal, door Wageningen, en vanaf de Lexkesveer de tocht die samen maakten) op de testfiets en zelfs mijn lunchwandelroute langs de fietssnelweg passeerden de revue... met deze filmpjes kan ik het wachten op de ST5 nog wel twee weekjes volhouden! :cool2:
ST5 XL met bagagedrager sinds 30 nov '18 | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbordverlenger 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Visibility zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 6600km and counting

Lomito

Bericht door Lomito » 19 nov 2018, 23:01

Barry schreef:
19 nov 2018, 21:00
...met deze filmpjes kan ik het wachten op de ST5 nog wel twee weekjes volhouden! :cool2:
Sinterklaas pakt flink uit dit jaar... :cool2:

Plaats reactie