Dat lijkt me sowieso altijd verstandig wanneer je een losse accu koopt, ook als het geen aanbieding is.
(Veel) ouder dan 2017 kunnen ze niet zijn, want toen kwam deze accu pas uit, samen met de ST1 X. Eventueel de dealer in de Stromer Portal de battery health laten zien, twee jaar garantie zit erop, dus kun je je dan geen buil aan vallen lijkt me. (En daar is dit ook zeker niet de dealer naar. Ik heb er twee Stromers vandaan. Keurig bedrijf.)
Voorbereiden grote fietstocht, korte vakantie
Zeker een goed besluit, op standje 2 met wat minder koppel maar wel max snelheid en klikpedalen zodat je ook kunt trekken scheelt gauw 20-25% actieradius, geen stress meer dus
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe
-
- Pro
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 28 mar 2018, 10:25
- Locatie: Lochristi
- Merk SP: Stromer ST 1 2016
- Km-stand: 20.000
Ik begrijp het eigenlijk niet zo goed. Waarom gebruik je niet stand 1 en de ondersteunig op 20% als je vèèl km's wenst te maken zonder onderweg te hoeven bijladen?
Ik doe het zo als ik 100 of meer km's maal met een ST1 met een 522wh batterij, en die batterij is al 3.5 jaar oud en al 16.000km gebruikt. Verleden week een rit van net 100km met slechts 25% verbruik. Mijn gemiddelde was 25.5. Akkoord, ik was wel redelijk moe maar ik ben ook geen 25 jaar meer en ook een hartlijder, waarvan 1/3 van het hart niet pompt, met te veel overgewicht en een knieprothese.
Zodus zal iedereen hier op het forum dat ook kunnen mits de nodige aanpassingen aan de ondersteuning.
Stromer52
Ik doe het zo als ik 100 of meer km's maal met een ST1 met een 522wh batterij, en die batterij is al 3.5 jaar oud en al 16.000km gebruikt. Verleden week een rit van net 100km met slechts 25% verbruik. Mijn gemiddelde was 25.5. Akkoord, ik was wel redelijk moe maar ik ben ook geen 25 jaar meer en ook een hartlijder, waarvan 1/3 van het hart niet pompt, met te veel overgewicht en een knieprothese.
Zodus zal iedereen hier op het forum dat ook kunnen mits de nodige aanpassingen aan de ondersteuning.
Stromer52