Opladen tijdens fietsenstalling bezoek

Plaats reactie
PvDijk
Runner-up
Runner-up
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 aug 2018, 21:40
Locatie: Papendrecht

Ik was van plan om naar de bioscoop te gaan in Rotterdam. Een kleine 35 minuten fietsen om bij Pathé de Kuip te komen is toch lekker. Ik de mogelijk heid bekijken om mijn ST3 ergens in een stalling te plaatsen. Helaas niets in de buurt. Dan maar naar het centrum van Rotterdam, Pathé schouwburg. Geluk, er is een fietsenstalling bij het centraal station en ook nog eens bemand. Omdat dit verder is, is het noodzakelijk dat ik mijn accu oplaad maar helaas volgens de NS chat box is dit niet mogelijk. Ben toen alle fiets parkeer plaatsen eens gaan opzoeken in de omgeving van Rotterdam centrum, maar info is niet te vinden op internet. Enkele een site waar wel enkele oplaadpunten zijn maar natuurlijk niet in de buurt van het centrum.
Dan maar illegaal downloaden ........ :?

Jammer, er zijn genoeg laadpalen voor auto’s, misschien een appartement verloop naar 240 volt waar je je lader op kunt aansluiten.
ST3 LE, ww=26 Km enkel
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

35min fietsen en weer terug haal je gemakkelijk. Standje 2 een beetje finetunen en rijden maar.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Een lader meenemen op de fiets is geen bijster goed plan, maar er is een oplaadpunt bij het Van Der Valk Hotel aan de Energieweg ... ligt op zo'n 3 km van Pathé.
PvDijk schreef: 16 feb 2019, 16:39 Dan maar illegaal downloaden ........ :?
Wat ga je illegaal downloaden :?:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Die film natuurlijk :)
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Vrij troebel verhaal, die had ik niet ... dankjewel. :ay
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
PvDijk
Runner-up
Runner-up
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 aug 2018, 21:40
Locatie: Papendrecht

Uiteindelijk bij centraal station betaald geparkeerd in een speciale gedeelte vooraan bij de winkel. Helaas geen mogelijkheid om te laden, maar setting 2 aangepast zodat de ST3 een lagere topsnelheid heeft en een groter bereik met als plan b de waterbus nemen mocht het bereik niet voldoende zijn. Echter plan b is niet toegepast geweest.
Al met al een mooie dag geweest en lekker gefiets.
Lader heb ik wel meegenomen (reislader) en batterij in rugzak meegenomen toen de ST3 in de fietsenstalling stond. Heb echter niet de moeite gedaan om hem op te laden omdat dit niet nodig was.
ST3 LE, ww=26 Km enkel
Plaats reactie