Film je ritjes

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Deze filmpjes zijn alweer wat ouder, maar de mensen die in het afgelopen half jaar lid zijn geworden kennen ze misschien nog niet.

Avondrit Arum-Harlingen om verschil high beam / low beam van de Supernova M99 PRO te laten zien:




Ritje door Leeuwarden (tot voor kort de eindbestemming van mijn ww-route). Traumeheli was net geland op de weg na een afschuwelijk ongeval waarbij een fietser en vrachtwagen waren betrokken:




Stromer ST5 Event op Circuit Zandvoort:

Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Zooo... jij jakkert ook lekker door in het donker! Dat is het voordeel van de bouwlamp waardoor je met meer zekerheid je pad kunt kiezen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het is inderdaad te danken aan de bouwlamp (ik zou niet meer zonder willen). Met mijn ST1 X kon ik dit echt niet zo doen. Maar de bouwlamp i.c.m. het feit dat ik deze route op mijn duimpje ken maakt het mogelijk. Ook is het hier eigenlijk nooit druk.

De bochten pak ik wel heel rustig, zo rond de 30km/u of minder. Waar ik wel de mist mee inga, is dat Arum en Kimswerd 30km zones zijn. Ik rij te hard daar :oops:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Te snel rijden in de 30 doe ik nooit :mrgreen:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lomito schreef: 14 dec 2018, 22:54 Te snel rijden in de 30 doe ik nooit :mrgreen:
Ik ook niet. Je bedoelde de 30e versnelling, toch? :lol:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Afgelopen zondag mijn eerste langere rit gemaakt rondje Stichtsebrug - Hollandsebrug, met mijn nieuwe Stromer (46,5) km. Beginnend met een windje in de rug en eindigend met een lekker kop koffie bij dochter thuis. Ondersteuning ging redelijk maar toch regelmatig kalibreren maar dat gaat goed komen. Totaal tijd 1:27 u en nog 50% in de accu terwijl ik de hele route in stand 3 heb gereden en soms in de S maar een wezenlijk gevoel heb ik daar (nog) niet bij.

Al met al een prettige rit waarvan ik in het begin wat beelden heb gemaakt. Waarom alleen het begin? Gewoon omdat die accu het niet helemaal vol hield.

Groet Mark

:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
jannijm
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 114
Lid geworden op: 16 feb 2019, 20:07
Locatie: NL - Gelderland
Merk SP: Stromer

Afgelopen zondag een rondje door de omgeving gefietst. Wat is het toch heerlijk om de natuur in het voorjaar tot leven te zien komen, of het nu de bomen zijn die dagelijks groener worden, de kleurige bloemen langs de kant van de weg of de lammetjes en veulentjes in de wei... heerlijk! En ik was niet de enige... op 1:55 en 42:23 volgens mij ook een paar mooie Stromers... :D

🇾🇪 Stromer ST3 XL Deep Black 983Wh - Bodyfloat Kinekt 2.1 - Abus rIngslot - Ergotec M88 spiegel - Ultegra cassette 11-28 - Van Zijp 175 mm - Ergon GS3 handvatten - Ortlieb Backroller Classic - Cycliq Fly12 CE & Fly6 CE
Plaats reactie