Fietstocht vrijdag 26 okt Zeeland

jick
Pro
Pro
Berichten: 67
Lid geworden op: 06 sep 2018, 16:08
Locatie: Kapelle (met een K), Zeeland

Prachtig verslag heren, mooie rit en veel geluk gehad met het weer! Jammer dat ik niet mee kon. Stiekem trots op het mooie Zeeland, voorrecht om er te wonen en te werken! Helemaal als je WW op een Stromer kan doen :d3:
ST1X 2018 ><>
Lomito

jick schreef: 27 okt 2018, 23:13 Prachtig verslag heren, mooie rit en veel geluk gehad met het weer! Jammer dat ik niet mee kon. Stiekem trots op het mooie Zeeland, voorrecht om er te wonen en te werken! Helemaal als je WW op een Stromer kan doen :d3:
Ik begrijp je trots... ik zie aan alles dat jullie het goed hebben, ik ben geen enkele bouwval of verwaarloosde tuin tegengekomen, het staat er allemaal tiptop bij!

En dat is goed te begrijpen als je weet wat de Zeeuwse bevolking heeft meegemaakt. De wederopbouw na de oorlog en even later na de watersnoodramp heeft gezorgd voor enkele generaties van vechters, harde werkers die pas stoppen als het werk gedaan is en die niet bij een beetje tegenslag uit het lood geslagen raken. Ik heb het gisteren gezien op de vele foto's in het museum... een jongeman die vastberaden de riemen van zijn roeiboot vasthoudt in het kolkende water om twee onderkoelde passagiers in veiligheid te brengen of van een vrouw die kleren wast in een totaal verwoeste omgeving. En dat terwijl deze mensen zojuist dierbare familie, buren of vrienden verloren hebben of dakloos zijn geraakt.

Luctor et Emergo... dat is zo waar :ay
Lomito

En daar is de eerste videobijdrage... het is te veel om alles in één keer te posten dus ik heb de tocht opgedeeld in drie delen.

Veel kijkplezier!
.
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Leuk!
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Erg leuk verslag heren in een mooie omgeving. Zo te zien best wel geluk gehad v.w.b. de regen maar ook de juiste rustmomenten gekozen.

Wat er ook gebeurt, een voorjaarsrit in België lijkt mij super, desnoods met overnachting.

Dank voor deze bijdrage.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Heerlijk filmpje, fraaie route hoor en zoals we gewend zijn van Lomito is het geheel weer voorzien van uitstekend, informatief en vermakelijk commentaar. En wat is het lekker rustig onderweg! (Het lijkt Friesland wel :mrgreen: ).

Leuk om jou ook eens in het wild te zien Tony Mb.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Het zag er inderdaad wonderlijk mooi uit, zelfs in het grijze mistroostige weer. Zeeland is mij niet onbekend: een vriend van me nodigde me, toen hij nog zeilde, geregeld uit voor een tochtje over de oosterschelde, met enkele van die dorpjes met haven als bestemming. Werd ook telkens afgesloten met schitterende diners. Fijne herinneringen! Bedankt voor de prachtige beelden.
vangelis
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 133
Lid geworden op: 17 dec 2017, 12:43
Locatie: Voorne Putten
Merk SP: stromer
Km-stand: 18000

Weet niet of ik nog in beeld ben geweest, even "the continuing story"van Chris afwachten, wist van niets! Mocht ik wel in beeld komen, Chris, U speelt met mijn privé :d3:
ST2s bodyfloat shockstop spurcycle, kan nu ook tutteren! :d3:
Lomito

Goed dat ik het weet, ik zal je privaat respecteren. :bj
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Alsof ik er zelf bij was :cool2:
Ik sta er in elk geval van mijn mooiste kant op :az
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Plaats reactie