Fietstocht vrijdag 26 okt Zeeland

vangelis
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 133
Lid geworden op: 17 dec 2017, 12:43
Locatie: Voorne Putten
Merk SP: stromer
Km-stand: 18000

Ja,Chris, zo kun je dus ook reageren! Dat Ik je met Phil Bloemendal vergeleek is eigenlijk een understatement! Desalnietemin genoten van een heerlijke dag stromeren. Ook Tony bleek een enthousiast stromeraar. Dank heren voor deze fijne dag. Smaakt idd naar meer.
ST2s bodyfloat shockstop spurcycle, kan nu ook tutteren! :d3:
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1122
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Mijn verhaaltje is wat aan de late kant, zoals ik ook wat aan de late kant was op het terras. Een afgebroken ruitewisser op een premium duitse wagen, zal wel slechte kwaliteitscontrole zijn of in Zwitserland geassambleert.... :bj
Nu goed ik zag twee grote stomers staan en werd al van ver verwelkomt door het tweekoppig gezelschap. Gauw voorstellen en ook zo’ n lekkere grote kop koffie bestellen. En dan op weg met ons drietjes. Lekker rustig stromeren over vrijwel uitgestorven wegen. Blijkbaar zijn er toch mensen die moeten werken op een vrijdag ;) we hebben de voledig breete van de kronkelend wegen voor ons allen en als er toch eens een verdwaalde auto voorbij komt krijgt hij meer dan voldoede ruimte...
Snel gaan we niet, het is zeker geen wedstrijdje verpissen, (bejaarden op een e-bike hadden prima mee kunnen rijden). Ik vind het prima zo :ay. De goden zijn ons goed gezind want telkens als de hemelsluizen open gaan dan zitten we ergens lekker warm binnen. Gesprekstof genoeg, een architekt, een schrijnwerker en een elektricien hebben wel wat raakvlakken, als het al niet over de stomers gaat.
Dat watersnoodmuseum is echt wel de moeite waard om eens te bezoeken. Vele zwart/wit fotos en filmpjes even nog een extra dramtische weergave van deze ramp. Ook veel herkenbare spullen staan er tentoongesteld die we vroeger wel zagen bij onze ondertussen overleden familileden... af en toe eens stilstaan bij het verleden en dan besef je weer wat een gouden generatie we zijn. Maar het museum gaat dicht en we stromen verder. Tussen de buien door. Nog een lekker visje eten, dan terug naar de parking fietsen waar de drie stomers een echt concert geven telkens we remmen als we door de kleine straatjes rijden, elke stomer fluit zoals die gebekt is bedenk ik me...
Het was een erg leuke gezellige dag gisteren, en voor herhaling vatbaar. Toch maar eens mijn best doen om iets in elkaar te steken.
Chris, Rene tot ziens...
De bijlage 63949EF3-2EA6-4882-A5A3-E5018A0D3352.jpeg is niet meer beschikbaar
De bijlage 7FFF6719-51E4-4E73-B2E5-F0897479E95F.jpeg is niet meer beschikbaar
De bijlage 239397F1-0ADF-4024-9D2F-9D801A71FD41.jpeg is niet meer beschikbaar
Probeert Chris ons hier iets uit te leggen....
Probeert Chris ons hier iets uit te leggen....
63949EF3-2EA6-4882-A5A3-E5018A0D3352.jpeg (4.36 MiB) 2070 keer bekeken
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Lomito

Probeert Chris ons hier iets uit te leggen
Ik ben een prediker... en zal geen gelegenheid voorbij laten gaan om iets van belang door te geven. Ongevraagd! Een man met een missie, met inzichten die doorgaans niet overeenkomen met algemeen aanvaarde opvattingen. Best een risicovolle positie maar bereid ervoor te knokken. Mijn meiden zeggen altijd: "als ze hier aanbellen dan wijzen we naar jou". Daarom pluk ik graag de dag, elke dag kan immers de laatste zijn. :mrgreen:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Mooie verhalen mensen, bedankt! Al lezende voel ik me bijna aanwezig op deze mooie dag. Extra jammer dat ik niet kon, maar een volgende keer proberen we gewoon opnieuw!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Krid
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 aug 2018, 08:23
Locatie: Antwerpen

Leuke verslagen en foto's, een volgende keer probeer ik erbij te zijn.
Je pense, donc je suis (René Descartes)
Et alors? (François Mitterand)
To be or not to be (William Shakespeare)
Do be do be do (Frank Sinatra)
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Mooie verhalen en fijn dat de route is goedgekeurd 8-)
Ik zie alleen de fotos niet....
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1122
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Ja, op het mobieltje lukt het niet zo goed, zal vanavond de foto’s toevoegen.

Natuurlijk nog een grote dank aan jou Daniel voor de mooie route, supper :cool2:
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 23004
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dankjulliewel heren voor de ontzettend leuke en boeiende verslagen. Heerlijk om te lezen hoe een ontmoeting, een fietstocht, Neerlandsch Geschiedenis en een lekker hapje maakt dat je verder helemaal niks meer nodig hebt.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
vangelis
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 133
Lid geworden op: 17 dec 2017, 12:43
Locatie: Voorne Putten
Merk SP: stromer
Km-stand: 18000

Sylvia, mede door Chris, die besmet is met vertellersexceem is het een hele geslaagde dag geworden.
ST2s bodyfloat shockstop spurcycle, kan nu ook tutteren! :d3:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 23004
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

:cool2: :az
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie