Eerlijk gezegd: nee, dat weet ik niet. Reden is heel simpel: ik zie regelmatig suggesties van Sylvia dat Stromer open zou staan voor vragen, maar verder besteed ik er bijzonder weinig aandacht aan omdat het voor mij niet relevant is...
I intend to live forever, or die trying. (Groucho Marx)
Ik heb alleen mijn overschoenen mee, verder gewoon in de korte koerskleding naar huis zwemmen... ehh... fietsen
Moet thuis toch douchen, dus nat worden is geen issue. Alleen mijn schoenen drogen nogal langzaam en ik heb maar 1 paar SPD-SL schoenen...
I intend to live forever, or die trying. (Groucho Marx)
Vandaag ihkv #fietsnaarjewerkdag een dagje 'echt' fietsen en dus met de racefiets. Mooi tussen alle buien door. Het is hier (Utrecht-N) nu prima. Morgen weer Stromeren en dan mag het item "stevige buien en onweer" wel weer een keertje voorbij zijn.
Witte ST1X, 983Kwh, bodyfloat, spurcycle, Ergon GP3 en spatlap. Abus Pedelec+. ww plm 78 km vv ...
Sinds eind oktober 2017. still going strong
De laatste paar dagen heb ik op delen van mijn dagelijkse route last van een stevige zijwind. Zoals eerder al hier op dit forum gemeld, is flinke zijwind erg vervelend. De Stromer lijkt er (misschien we juist vanwege de hogere snelheid die je er meer rijdt) behoorlijk last van te hebben. In combinatie met de onvoorspelbaarheid van die zijwind en de toch wel smalle fietspaden, maakt het Stromeren bij harde zijwind een "bijzondere ervaring" (laat ik het maar zo omschrijven). Harde windmee of windtegen vind ik veel minder storend. Bij harde zijwind ben ik genoodzaakt om snelheid terug te nemen. De natte herfstbladeren die op het fietspad liggen maken het er allemaal niet veiliger op.