Ski brillen zijn bijna altijd voorzien van dubbel glas en zgn "Fogstop". Je moet het wel heel bont maken om deze te laten beslaan.
Nadeel is wel dat als ze 1x beslaan dit vrij lastig weg is te krijgen.
Ski brillen zijn bijna altijd voorzien van dubbel glas en zgn "Fogstop". Je moet het wel heel bont maken om deze te laten beslaan.
Ja, die zijn er, vaak hebben die de toevoeging OTG (over the glasses) als ik me niet vergis. Heb er zelf ook een, maar die gaat pas op bij -/-10 ofzo. Is puur tegen de kou op de ogen, Gewoon een goedkope van de Decathlon. Niet pas gaan kopen midden in de winter, want dan zoek je je een ongeluk naar een (betaalbare) skibril. Of hou ibood een beetje in de gaten.
Ik heb een skibril over......ooit gekocht voor in mijn DF. Ik dacht er veilig mee door te kunnen fietsen op hoge snelheid in de hagel en sneeuw maar dat viel erg tegen; de liefhebber mag hem ophalenmarco-hlv schreef: ↑11 dec 2019, 13:11Ja, die zijn er, vaak hebben die de toevoeging OTG (over the glasses) als ik me niet vergis. Heb er zelf ook een, maar die gaat pas op bij -/-10 ofzo. Is puur tegen de kou op de ogen, Gewoon een goedkope van de Decathlon. Niet pas gaan kopen midden in de winter, want dan zoek je je een ongeluk naar een (betaalbare) skibril. Of hou ibood een beetje in de gaten.