Daniel1975 schreef: ↑12 okt 2019, 20:28
Stromeur schreef: ↑12 okt 2019, 13:02
En een M99 PRO, en vouwbanden... Zo werkt het niet.
Ik snap niet wat je wilt zeggen, kan hem op meerdere manieren uitleggen.
Wat ik bedoel is dat die verschillen, hoe klein en gekunsteld ze soms ook lijken, voor de Stromer marketing het verschil betekenen tussen de ST3 en de ST5. Al je zegt: ze kunnen de ST3 makkelijk op DT wielen zetten, dan kunnen ze net zo makkelijk vouwbanden erop leggen en de M99 PRO monteren.
En dan zit je al bijna aan de ST5, maar dat is dus precies wat Stromer niet wil. Wil je al die spullen wel (plus Di2 en strakker design en nog wat van die dingen), dan moet je wat Stromer betreft gewoon de ST5 kopen.
We weten allemaal dat de som van de meerprijs van de duurdere onderdelen het prijsverschil tussen de ST3 en de ST5 niet goedmaakt. Dat was bij de ST2 en de ST2 S ook al zo. Zo zit de line-up nu eenmaal in elkaar, en dat gaat Stromer echt niet veranderen na één defect achterwiel.
Laten we vooral hopen dat er geen kapotte wielen meer volgen.