Slipgevaar(lijk)

Gebruikersavatar
SamG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 122
Lid geworden op: 26 apr 2019, 11:13
Locatie: Antwerpen
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 15.000

Jonesd schreef: 15 jul 2019, 12:24 @SamG

Was dat aan de Zurenborgbrug? Daar ben ik namelijk twee jaar geleden ook onderuit gegaan in de s-bocht. Dit zelfs niet met de Stromer maar met een gewone stadsfiets. Ik voelde niets aankomen...
mboelis schreef: 15 jul 2019, 12:35 Was het op rood asfalt?
Inderdaad daar op rode asfalt. Voelde aan als een ijsplek maar je zag niets van olie ofzo
ST3 wit, 983 Wh :d3: Woon-werk 55km enkel, Antwerpen-kempen
Walscro
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 feb 2019, 20:57

mboelis schreef: 12 jul 2019, 13:26 Als je op je bek gaat is het altijd je eigen schuld. Je reed te hard, je remde te laat, je reed te dicht op je voorganger, je hebt niet goed gekeken, niet tijdig anticiperen, tijdens slecht weer rijden als het onverantwoord is, op wegen rijden waarop het onverantwoord is, je snijdt de bocht verkeerd aan en komt daarna niet uit, remdruk ineens naar 100% ipv druk geleidelijk opbouwen en afbouwen, teveel vracht op je bagagedrager, niet rekening houden met verandering van grip op verschillende soorten wegdek, onvoldoende voertuigbeheersing, etc.
Net als bij motorrijden dus 😥
Ja dat is zo. Was mijn fout want er was niemand omtrent. Fiets is vandaag door de expert als perte totale verklaard en nieuwe stromer met de kapotte kleding, helm krijg ik ook nieuw..nieuwe fiets is zelfs al onderweg Special thnx aan fietsen verbinnen te Wilsele, zeker geen slechte service daar ook al zijn ze gebonden aan de lease voorwaarden maar toch hebben er er haast bij gezet 🎉🎉😏 :bf: :ay
Woon-werk Scherpenheuvel - Antwerpen 60 km
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Kan dat niet gemeld worden dat het daar gevaarlijk is als er meerdere vallen is dat niet toevallig.
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Plaats reactie