omni app - sensoren

Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Stromeur schreef: 03 apr 2019, 15:17 Ach, je Stromer naar Zwitserland brengen zou nog veel meer gedoe zijn ;)
Maar wel een leuk reisje,zin om mee te gaan? :mrgreen:
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Lotte schreef: 03 apr 2019, 18:58en nu bij mij ook ok,na bezoek aan de FM,...
Ik heb ook connectieproblemen, dus ben benieuwd welke versie je hebt.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lotte schreef: 03 apr 2019, 18:59
Stromeur schreef: 03 apr 2019, 15:17 Ach, je Stromer naar Zwitserland brengen zou nog veel meer gedoe zijn ;)
Maar wel een leuk reisje,zin om mee te gaan? :mrgreen:
Ha! Absoluut! Lijkt me onwijs leuk om daar eens een kijkje in de keuken te nemen. :)

Maar mooi dat je probleem nu is opgelost. De OMNI App blijft inderdaad een buggy ding. Het wordt langzaam maar zeker beter kan ik na twee jaar Stromeren zeggen, maar Stromer is er zeker nog niet.

Ik zou die anti-diefstal modus sowieso nooit gebruiken als hoofdslot, dat accepteert de verzekering ook niet. Verder 100% met je eens: het zit erop, dus het moet werken.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Stromeur schreef: 03 apr 2019, 20:50
Lotte schreef: 03 apr 2019, 18:59
Stromeur schreef: 03 apr 2019, 15:17 Ach, je Stromer naar Zwitserland brengen zou nog veel meer gedoe zijn ;)
Maar wel een leuk reisje,zin om mee te gaan? :mrgreen:
Ha! Absoluut! Lijkt me onwijs leuk om daar eens een kijkje in de keuken te nemen. :)

Maar mooi dat je probleem nu is opgelost. De OMNI App blijft inderdaad een buggy ding. Het wordt langzaam maar zeker beter kan ik na twee jaar Stromeren zeggen, maar Stromer is er zeker nog niet.

Ik zou die anti-diefstal modus sowieso nooit gebruiken als hoofdslot, dat accepteert de verzekering ook niet. Verder 100% met je eens: het zit erop, dus het moet werken.
steeds als ik de fiets verlaat gat deze op antidiefstal modus en een abus bordo big.Op verlof heb ik nog een stevig motorslot liggen ART4 gekeurd,weet nu even niet of dit beter is of niet dan een ART2
ST3 cool White
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Henry schreef: 03 apr 2019, 19:28
Lotte schreef: 03 apr 2019, 18:58en nu bij mij ook ok,na bezoek aan de FM,...
Ik heb ook connectieproblemen, dus ben benieuwd welke versie je hebt.
versie 4.1.2.7-999a3ca4
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lotte schreef: 03 apr 2019, 22:25 ART4 gekeurd,weet nu even niet of dit beter is of niet dan een ART2
Ja, ART-4 is nog beter.

ART keuring gaat van 2 tot 5 sterren, waarbij ART-5 het zwaarste keurmerk (en veelal ook het zwaarste slot) is.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
thorVN
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 mar 2019, 06:23
Locatie: belgië

Lotte schreef: 03 apr 2019, 18:58 en nu bij mij ook ok,na bezoek aan de FM,net toen ik er was kwam het telefoontje van stromer.
Fiets is drie weken in mijn bezit,daarmee vond ik het een gedoe dat dit allemaal zo lang moet duren.
Bijna twee dagen géén verbinding......dan ben je er vet mee moest je fiets toevallig gestolen worden,tegen dan zit ie desnoods al in wit rusland.
Mij lijkt die app dus meer een gadget om mee uit te pakken,dan dat deze betrouwbaar is.ik vind het niet echt normaal dat je soms tot vijf keer opnieuw moet proberen om in te loggen zelfs met 4g ontvangst in op lucht.De plaats waar uw fiets zich bevindt is ook zoiets die niet werkt zoals beschreven wordt,na drie dagen stond mijn fiets nog altijd zogezegd bij de FM,terwijl deze hier bij me thuis stond(en niet in de kelder),wel op een plaats waar er zeker ontvangst is.
Denk van een degelijke tracker te installeren,en hoop dat deze wat accurater werkt dan deze van stromer.
Verder wel tevreden algemeen,al mocht deze stiekem nog wat sneller gegaan hebben.vind het ongemeen leuk om in de(niet drukke) bebouwde kom mee te fietsen met de auto's(als deze zich een beetje aan hun opgelegde snelheid houden.)
mijn kameraad noemt me al de spandexkiller omdat ik de renners inhaal met een smile :mrgreen: ;p
kan jij nu ook je sensoren bedienen ?
Dit heeft bij mij nooit gewerkt , verbinding maken met de fiets via de app loopt anders wel redelijk goed.
Stromer ST3 (2019) wit 983Wh battery fietstassen : Ortlieb Back Roller Plus
Smolly
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 feb 2019, 05:53
Locatie: Brabant
Merk SP: Stromer ST5 ABS

Lotte schreef: 03 apr 2019, 22:31
Henry schreef: 03 apr 2019, 19:28
Lotte schreef: 03 apr 2019, 18:58en nu bij mij ook ok,na bezoek aan de FM,...
Ik heb ook connectieproblemen, dus ben benieuwd welke versie je hebt.
versie 4.1.2.7-999a3ca4
Dezelfde versie maar geen communicatie problemen. Fiets staat nu in de garage, maar nog steeds online en bereikbaar met de app.
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

thorVN schreef: 03 apr 2019, 23:05
Lotte schreef: 03 apr 2019, 18:58 en nu bij mij ook ok,na bezoek aan de FM,net toen ik er was kwam het telefoontje van stromer.
Fiets is drie weken in mijn bezit,daarmee vond ik het een gedoe dat dit allemaal zo lang moet duren.
Bijna twee dagen géén verbinding......dan ben je er vet mee moest je fiets toevallig gestolen worden,tegen dan zit ie desnoods al in wit rusland.
Mij lijkt die app dus meer een gadget om mee uit te pakken,dan dat deze betrouwbaar is.ik vind het niet echt normaal dat je soms tot vijf keer opnieuw moet proberen om in te loggen zelfs met 4g ontvangst in op lucht.De plaats waar uw fiets zich bevindt is ook zoiets die niet werkt zoals beschreven wordt,na drie dagen stond mijn fiets nog altijd zogezegd bij de FM,terwijl deze hier bij me thuis stond(en niet in de kelder),wel op een plaats waar er zeker ontvangst is.
Denk van een degelijke tracker te installeren,en hoop dat deze wat accurater werkt dan deze van stromer.
Verder wel tevreden algemeen,al mocht deze stiekem nog wat sneller gegaan hebben.vind het ongemeen leuk om in de(niet drukke) bebouwde kom mee te fietsen met de auto's(als deze zich een beetje aan hun opgelegde snelheid houden.)
mijn kameraad noemt me al de spandexkiller omdat ik de renners inhaal met een smile :mrgreen: ;p
kan jij nu ook je sensoren bedienen ?
Dit heeft bij mij nooit gewerkt , verbinding maken met de fiets via de app loopt anders wel redelijk goed.
de sensoren kunnen nu idd bediend worden en bevestigd.
Bellen of gaan naar de dealer,deze moet uw chassisnr doorgeven aan stromer,en deze moeten uw software aanpassen op afstand.De fiets moet buiten staan dat deze zeker bereik heeft,en mag niet op slot staan of uitgeschakeld.een kettingslot mag wel natuurlijk,enkel niet elektronisch vergrendelen.na een telefoontje van stromer terug heeft de FM de batterij eruit gehaald en de fiets terug opgestart,en nu werken de sensoren via de app.(iets wat eigenlijk in eerste instantie moest al gewerkt hebben.De dealers hebben hier blijkbaar via stromer een mail ontvangen,want blijkbaar is dit een gekend probleem.Vind het dan wel een beetje vreemd dat de klanten niet gecontacteerd worden om dit te verhelpen.Iemand die géén gebruik maakt van de app,heeft hier natuurlijk géén problemen mee,want als je het niet kan vaststellen weet je ook niet dat er iets niet werkt.
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lotte schreef: 04 apr 2019, 18:06 De dealers hebben hier blijkbaar via stromer een mail ontvangen,want blijkbaar is dit een gekend probleem.Vind het dan wel een beetje vreemd dat de klanten niet gecontacteerd worden om dit te verhelpen.
Ja mee eens. Helaas hebben we al vaker gemerkt dat niet alle Stromer dealers even pro-actief zijn als het gaat om het opvolgen van service bulletins van Stromer, met als grootste debacle het busje dat om de achterwiel-as van de ST1 X 2017 moest worden geplaatst. Een jaar later reden er nóg Stromeraars rond zonder dat busje, soms zelfs al één of meer onderhoudsbeurten verder zonder actie van de dealer en zonder te weten dat dit een gesloopte motor tot gevolg zou kunnen geven als ze zelf hun achterwiel zouden uitnemen en terugplaatsen.

Ik hoop nog steeds dat er een dag komt dat Stromer dergelijke informatie ook, zonder technische details desnoods, rechtstreeks met eindgebruikers deelt, zodat we zelf contact op kunnen nemen met de dealer als die het zelf niet doet.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie