Momenteel wordt er tijdelijk geen enkele ST3 uitgeleverd?

Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Stromeur schreef: 04 apr 2019, 12:25 Ik denk dat het afhangt van het moment waarop de dealer in kwestie heeft besteld bij Stromer. Ook kan het zo zijn dat sommige dealers sneller beleverd worden dan andere (maar dat is nooit hard bevestigd).
Ik denk dat er vooral dealers zijn die vroeger bestellen. Bvb ST3 komt uit en we bestellen onmiddellijk bij de aankondiging 10,20 of 50 stuks
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Toen ik mijn fiets kocht heb ik de bestellijst gezien van Juizz: stond aardig lijstje op als pre-orde
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Yellow Submarine schreef: 03 apr 2019, 18:57 Ik heb in januari een ST3 besteld bij Veloloft Nazareth en deze zou eind maart geleverd worden. Nadat ik op 30/3 niets vernomen had, dan maar een mailtje gestuurd. Antwoord: de vertegenwoordiger komt dinsdag voor uitleg. Ik moest gisteravond weer zelf een mail sturen en smeken om nieuws en kreeg als antwoord iets in de trant van "grote problemen, levering niet direct in zicht, hierbij link voor klacht aan Stromer"

Wat voor een amateuristische klucht is dit? Ik wordt hier héél zenuwachtig van. Het kan best zijn dat er een bepaald probleem is, maar hier wordt gewoon schouderophalend niets gezegd.
Vandaar dat ik ondanks dat ik van Zwijnaarde ben mijn ST3 LE besteld heb in het Brusselse ipv Veloloft of een dealer in Sint-Martens-Latem... gebrek aan goede en snelle communicatie.
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Gebruikersavatar
Rene
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 mei 2017, 06:45
Locatie: Vlaams Brabant
Merk SP: Stromer
Km-stand: 0

Productie probleem is opgelost, de papieren zijn terug van de douane, dus alleen nog wachten op de leasing en de platen. Volgende week kan ik eindelijk op mijn ST3 rijden als alles goed gaat. :bp:
Keep your fingers crossed ;)
Stromer ST3 Pinion LE ABS
15km Kampenhout - Zaventem
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Stromer9000 schreef: 07 apr 2019, 21:14
Yellow Submarine schreef: 03 apr 2019, 18:57 Ik heb in januari een ST3 besteld bij Veloloft Nazareth en deze zou eind maart geleverd worden. Nadat ik op 30/3 niets vernomen had, dan maar een mailtje gestuurd. Antwoord: de vertegenwoordiger komt dinsdag voor uitleg. Ik moest gisteravond weer zelf een mail sturen en smeken om nieuws en kreeg als antwoord iets in de trant van "grote problemen, levering niet direct in zicht, hierbij link voor klacht aan Stromer"

Wat voor een amateuristische klucht is dit? Ik wordt hier héél zenuwachtig van. Het kan best zijn dat er een bepaald probleem is, maar hier wordt gewoon schouderophalend niets gezegd.
Vandaar dat ik ondanks dat ik van Zwijnaarde ben mijn ST3 LE besteld heb in het Brusselse ipv daar of een dealer in Sint-Martens-Latem... gebrek aan goede en snelle communicatie.
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Be_Fast
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2019, 19:29

hier the same story.... wacht ook al van september 2018, nu wachten op papieren en plaat.
Ducky Daff schreef: 04 apr 2019, 11:59 Ik wacht ook al op mijn ST3 XL sinds eind september.
Collega's die hun fiets na mij bestelden bij een andere dealer hebben hem al meer dan een maand.
Hoe kan het dat bepaalde dealers er wel in slagen om tijdig te leveren en dat anderen een wachttijd hebben die nu al oploopt tot meer dan 6 maand?
Gebruikersavatar
Rode_Mier
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mar 2019, 12:10

Mijn fiets moest vorige week geleverd zijn, maar heeft blijkbaar drie weken vertaging omdat er geen stuurpennen zouden zijn.
ze gaan hem nu leveren met de upgrade stuurpen (gratis)
Wat jammer is dat dit op de dag vd levering gecommuniceerd is.
Als men een lening lopen heeft om de fiets af te betalen (me de inkomsten fietsverplaatsing vh werk) is men goed gezien...
Blue
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 245
Lid geworden op: 23 sep 2018, 17:23
Locatie: Lier
Merk SP: Geen :(
Km-stand: 800

Upgrade stuurpen??

Is toch alleen een comfort pen?
Of is er een udpate omwille van een fout?
2023: Klever N Pinion L 1600Wh besteld en geannuleerd wegens nieuwe “misschien” leverdatum van de 1600Wh in Nov/Dec?
Ex-Stromer ST3
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Niks aan de hand. Stromer biedt gewoon twee stuurpennen aan voor de ST3. Zie o.a. dit topic:

viewtopic.php?f=24&t=1693&hilit=stuurpen+opties
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie