batterijvak gaat niet open

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Als iedereen met een ST3/ST5 deze klacht nu eens massaal bij zijn/haar dealer neerlegt en erop staat dat dit aan Stromer wordt doorgegeven, dan doet Stromer er hopelijk wat aan bij de nieuwere modellen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Blue
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 245
Lid geworden op: 23 sep 2018, 17:23
Locatie: Lier
Merk SP: Geen :(
Km-stand: 800

Kunnen we die feedback als forum samen niet geven?

Lijkt me handiger dan via de FM die er dan mss ook niet allemaal iets mee doen?

Hier zit toch al een grote , actieve groep gebruikers.
2023: Klever N Pinion L 1600Wh besteld en geannuleerd wegens nieuwe “misschien” leverdatum van de 1600Wh in Nov/Dec?
Ex-Stromer ST3
Blue
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 245
Lid geworden op: 23 sep 2018, 17:23
Locatie: Lier
Merk SP: Geen :(
Km-stand: 800

Die oplossing van die ene FM hier zou een algemene oplossing moeten worden van Stromer.

Als ze dan de fietsen niet die hard testen vooraf moeten ze ook maar zo eerlijke zijn om bij gemaakte oplossingen dit uit te werken en te retrofitten op verkochte modellen waarvan klachten komen.

Zo hou je een enthousiaste gebruikers in je klantenbestand ondanks startup issues.
2023: Klever N Pinion L 1600Wh besteld en geannuleerd wegens nieuwe “misschien” leverdatum van de 1600Wh in Nov/Dec?
Ex-Stromer ST3
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Blue schreef: 19 feb 2019, 21:40 Kunnen we die feedback als forum samen niet geven?

Lijkt me handiger dan via de FM die er dan mss ook niet allemaal iets mee doen?

Hier zit toch al een grote , actieve groep gebruikers.
Stromer kiest er zeer nadrukkelijk voor om de communicatie met eindklanten via de dealers te laten verlopen. Zeker de grote dealers zijn niet te beroerd om Stromer aan te pakken op structurele issues. (De mijne in ieder geval niet.)

Maar je kunt natuurlijk altijd via het forum inventariseren hoeveel mensen ontevreden zijn over de huidige constructie van de accu-deur, en dit aan Stromer doorgeven. Baat het niet, schaadt het niet.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Martijn Rookie
Veteraan
Veteraan
Berichten: 336
Lid geworden op: 18 dec 2018, 21:56
Locatie: Vleuten

Brede klittenband erom of Jroen z’n biz aanspreken.
Stromer ST2 2018 - Commute Vleuten-Hilversum 32 KM (neem detour door Lage Vuursche)
Blue
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 245
Lid geworden op: 23 sep 2018, 17:23
Locatie: Lier
Merk SP: Geen :(
Km-stand: 800

Klitteband is een oplossing maar beetje zoals een trekhaak op een AMG GT-R.
Kan wel maar is geen zicht :).

Jeroen kan hier niets aan doen omdat bij de ST3/5 stroom nodig is om het slot weer los te krijgen nadien.

Stromer had hier een kleine batt moeten voor zien die in de fiets blijft voor het slot.
Of het slotsysteem hybrid voorzien.
2023: Klever N Pinion L 1600Wh besteld en geannuleerd wegens nieuwe “misschien” leverdatum van de 1600Wh in Nov/Dec?
Ex-Stromer ST3
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Blue schreef: 19 feb 2019, 23:37 Klitteband is een oplossing maar beetje zoals een trekhaak op een AMG GT-R.
Kan wel maar is geen zicht :).
Jaah, en dan een sleurhut erachter :bj
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

wide path camper.jpg
wide path camper.jpg (311.28 KiB) 3061 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

:bj
FreddyH moet zich weer even overeind trekken :lol:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Van een betrouwbare bron (tja, het gezegde klinkt nu eenmaal zo...), heb ik zonet te horen gekregen dat de accudeur van zijn ST3 LeenStromer ook niet meer open gaat. Morgen ga ik met die betrouwbare bron naar de dealer om mijn nieuwe ST3 op te halen. Ik ben benieuwd naar de reactie van de dealer en hoop dat mij dit niet gaat gebeuren. Van die betrouwbare bron trouwens wel begrepen dat de OMNI erg heet werd.

Omdat de olifant van de bagagedrager van zijn ST5 is verwijderd, zal de Stromer mini-meeting nu plaats gaan vinden in de auto met op de fietsendrager de twee Stromers die we op gaan halen.

Moraal van dit verhaal: een Stromer mini-event gaat altijd door! :d3:
Witte ST3 van maart 2019
Plaats reactie