batterijvak gaat niet open

Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

1x goed laten stuiteren, dan eject. Werkte bij mij uitstekend.
Zou eigenlijk in de handleiding moeten staan :bi
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Mark78 schreef: 25 nov 2018, 16:36 Hoorde van mijn dealer dat je hem toch open moet kunnen krijgen door de lader aan te koppelen en vervolgens rechtsonder op de omni te drukken, beetje zoeken maar tot je de klik hoort. Daarna de knop indrukken. Zelf nog niet geprobeerd trouwens.
Leen ST3 van mijn FM. Gaat hij niet aan. Knipperend voor en achter licht. Lader aangesloten powerknop ingedrukt maar niets. FM gebeld maar ook zij wisten zo 1,2,3, geen manier om het accudeurtje te openen. Op de manier die hier boven staat beschreven lukt het niet. Niets te horen. Wat ik wel merkte is dat de Omni heet werd. Even de BBQ thermometer erbij en die liep op naar 30 Gr. koortsthermometer zei "Hi". Lader eraf en nu even wachten.

Nee ook na ruim 2 uur wachten gaat de ST3 niet aan. Batterijvak niet te openen. Dit moet toch echt anders, gewoon met een sleuteltje.

ST3 in de tuin i.v.m. veiligheid.

Morgen dus met de leen ST3 op de fietsendrager, en Henry, mijn ST5 weer halen bij de FM.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Nounou, werk aan de winkel bij de dealert.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Ow, je hebt helemaal geen werkend systeem.
De stuiter-tip werkt dan ook niet meer.

Het electroslot is al genoeg over gezegd; klote systeem. Als ze dat geld eens hadden bespaard en dan een lamp hadden gemonteerd op dezelfde spanning als ‘de bouwlamp’.....
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Kinderziekte :D
Nog nooit een probleem mee gehad :ay
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Daniel1975 schreef: 15 mar 2019, 21:19 Als ze dat geld eens hadden bespaard en dan een lamp hadden gemonteerd op dezelfde spanning als ‘de bouwlamp’.....
Ik gok dat de spanning wel gelijk is... Maar even spannend zijn ze toch niet.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Mmm, vandaag ST3 opgehaald en na een proefritje, kwam de accu er bij de dealer prima uit. Vanavond een stuk gefietst en nu heeft het batterijvak iets van bekijk het maar. Na de eject op de Omni wel een hoorbare klik, maar vervolgens doet de knop op het frame nada... :bu:
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Krid schreef: 05 nov 2018, 10:11 Is mij ook al overkomen.
Oplossing was harder op de knop drukken.
En opgelost, met geweld de knop zowat door het frame drukken opende het batterijvak.... :shock:
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Gisteren na een fietstochtje hetzelde voorval, ik hoor de klik als ik de eject druk op het display, maar krijg de knop op het frame niet ingedrukt..na 10 tal keren opnieuw proberen, lukt het wel 'n keertje. Op het batterijdeurtje drukken tijdens het indrukken van de knop helpt eveneens niet. Iemand een oplossing?
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

De oplossing is naar je FM gaan. Die kan op een of andere manier de boel beter monteren en afstellen en dan is probleem opgelost. Sinds die modificatie bij mijn LE is gedaan hebt ik nooit meer gedoe gehad.

Wat als tijdelijke oplossing regelmatig werkte was achterrem inknijpen, voorwiel los van de grond tillen en laten stuiteren .Leek wel alsof het palletje dan op zijn plek kon vallen.
Plaats reactie