Stuur- en stuurpen-opties voor de Stromer ST3

Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Zijn de flatbars al leverbaar trouwens?
Golvas

Dit zijn geen opties, dit zijn louter (dure en exclusieve) retrofit accessoires.

Wanneer je bij een nieuw besteld voertuig een ander stuur in optie neemt, dan betaal je een (kleine) meerprijs zodat er van in de fabriek meteen een stuur naar jouw wensen wordt gemonteerd zonder dat je daarvoor twee sturen moet betalen en het originele stuur alsnog in je kofferbak ligt. :shock:
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

@stromeur,welke kolom is deze dan van de prijzen?vermoed de drie laatste,maar dewelke dan??
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Van de laatste drie kolommen met cijfers is de eerste CHF, de tweede EUR en de derde USD. Hieronder de complete lijst. Het is jammer dat m.n. stuur en stuurpen niet als fabrieksoptie worden aangeboden:

Stromer_ACCESSORIES_2019.jpg
Stromer_ACCESSORIES_2019.jpg (502.33 KiB) 4560 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 10 nov 2018, 20:41 Het is jammer dat m.n. stuur en stuurpen niet als fabrieksoptie worden aangeboden:
Wellicht omdat je dat bij het kopen nog niet 100% zeker weet? Althans, tenzij je flinke stukken met de verschillende configuraties hebt gefietst natuurlijk...

Het beste zou zijn als de FM je gewoon aanbiedt dat je mag ruilen en alleen de meerprijs en evt arbeid betaald.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

De FM had bij de bestelling, in functie van de bike meting, voorgesteld om te kiezen voor de gebogen versie. Deze bevalt me uitermate, mijn fietshouding voldoet perfect, licht gebogen armen tijdens het fietsen.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

Net gebeld naar dealer.
Ze willen de fiets bestellen met urban comfort stem en riser handlebar ZONDER meerprijs. Schitterend! En zoals het zou moeten eigenlijk, aangezien dit gelijkwaardige opties zijn qua prijs.

Dus nog meer geneigd de ST3 XL te kopen met urban comfort pen en riser stuur. Zaterdag en zondag testrit besteld op ST3 Large versie, maar daar gaat dus weinig vergelijking mogelijk zijn jammer genoeg...
Heeft iemand daar trouwens een foto van, hoe dat er uit ziet, vind dat nergens op internet.
ST3 black 983wh
Gebruikersavatar
JeroenDG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 256
Lid geworden op: 22 aug 2018, 09:42
Locatie: Aalst, BE

Ik heb er ook nog geen foto's van kunnen vinden.
Morgen zal ik een foto posten van mijn ST3 met riser handlebar, wel met standaard stuurpen.
ST3 Deep Black XL 983 Wh | Stuur 20mm rise & 20° backsweep | Thudbuster ST

Woon-werk & Stroomverbruikoverzicht
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Bram Roose schreef: 02 apr 2019, 13:34 Ze willen de fiets bestellen met urban comfort stem en riser handlebar ZONDER meerprijs. Schitterend! En zoals het zou moeten eigenlijk, aangezien dit gelijkwaardige opties zijn qua prijs.
Kijk aan, dát is nog eens service! (En inderdaad, ik vind ook dat het zo hoort. Stromer zou dit zelf moeten aanbieden als fabrieksoptie i.p.v. dealer-optie.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Dus én verhoging door de stuurpen én dan ook nog eens een riserbar; weet je dan wel zeker dat dit de juiste fiets voor je is?
Plaats reactie