ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Witte ST3 van maart 2019
mrstrom

RickH86 schreef: 14 apr 2020, 11:53 Hoi,

Dank voor alle tips en tricks die ik hier in het forum voorbij zie komen.
Na 2 jaar geregeld even kijken naar SP's heb ik afgelopen Goede Vrijdag toch een ST3 bij de locale dealer geleend om de woon-werkroute te ervaren. Amersfoort-Hilversum a 22km. En dat is erg fijn.

Onder het mom van 'help de locale economie' heb ik nu toch de ST3 Black Sport met blauwe accu en Kinekt gekocht, morgen kan ik er al mee rijden. :cool2:

Groeten, Rick
Gefeliciteerd! en relaxt afstandje, geniet er van.
Mr.Blue
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 mar 2020, 12:34
Locatie: Antwerpen
Merk SP: Stromer
Km-stand: 5700

Vandaag is het eindelijk zo ver.
Na een aantal mails en telefoontjes dan dinsdag toch de nummerplaat thuis gekregen.
Direct de fm gecontacteerd en binnen een half uurtje mag ik mijn ST3 gaan afhalen.
Alleen de weersvoorspelling zit niet echt mee voor de komende dagen maar dat zal de pret hopelijk niet te veel bederven.
ww: Albertkanaal <> Scheldelaan 33 km op een zwarte ST3 - 983 Wh
Geert Moreels
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jun 2020, 20:41

Eindelijk na 3 weken kunnen we woensdag onze ST3 XL en ST3 comfort M gaan ophalen bij FM.
Het lange wachten komt door dat ik de foute nummerplaten ontving. Deze waren voor bromfiets ipv SP.
Tevens zijn onze ABUS sloten ook pas binnen sinds zaterdag.

Ben benieuwd maar ik verheug mij er alle sinds op :D :D
rienklop
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 apr 2020, 13:31
Locatie: Sliedrecht
Merk SP: Stromer
Km-stand: 1450

Pas vandaag de Wachtruimte ontdekt. Daar hoor ik nu ook bij! Enkele weken geleden een ST3 besteld. Eerst ging ik voor de ST1 X, maar die is moeilijk leverbaar. Ik heb geen zin om weken- zo niet maandenlang steeds te moeten horen dat de fm erg zijn best doet, maar het nog steeds niet lukt. Genoeg leveringsproblemen gelezen op dit forum. Door de corona omstandigheden en fysieke problemen vanwege een val met de racefiets duurde het langer om tot een beslissing te komen. Voordeel: meer tijd om te sparen! En aangezien ik 58 jaar ben en de fiets bedoeld is voor forensen naar mijn werk in Breda (50 km ENKELE reis) doe ik geen concessies en ga ik voor de ST3. Mijn fm ging makkelijk mee met de huidige ST3 zomeraanbieding bij enkele grote Stromer-dealers. Mijn baas doet ook een aardige bijdrage (geen fietsenplan) dus ben ik best tevreden. Deze week hoop ik meer te horen van mijn fm en dan "nog even" de kentekenplaten e.d. regelen. Binnenkort ben ik de trotse bezitter van een ST3 M Sport, blauwe accu (vanwege afstand) en wit (echtgenote vond alles goed, als die maar niet zwart is, blijft wit over hé). :cool2:
ST3, M, Comfort, 983 (bauw), wit :cool2:
rienklop
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 apr 2020, 13:31
Locatie: Sliedrecht
Merk SP: Stromer
Km-stand: 1450

Yes! Sinds vorige week vrijdag eigenaar van de ST3. Eerste rit naar mijn werk zit erop. Wat fietst dat geweldig. De OMNI werkt nu ook. Gaan we mee aan de slag! In dit forum al een mogelijke oorzaak gevonden voor het af en toe inhouden. Waarschijnlijk aanlopen van de remschijf. :D
ST3, M, Comfort, 983 (bauw), wit :cool2:
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1597
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Af en toe inhouden komt niet van een aanlopende remschijf, die weerstand is klein en constant dus niet af en toe. Het rem contact in je remhendel of een foutje ergens in de bedrading kan wel de oorzaak zijn.
risozom
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 okt 2017, 13:48
Locatie: Zuidland
Merk SP: ST3

Vandaag mijn nieuwe ST3 in ontvangst genomen.
Na 27000 km mijn ST2 ingeruild voor de ST3!! :cool2:

Na het testen van een R&M supercharger2 en de ST3 is de keuze toch weer gevallen op de Stromer.
Morgen de spatbord verlengers plaatsen en de bidonhouden en dan is de ST3 klaar voor weer heel veel kilometers!!
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1594
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

wat was voor jou de reden om je ST2 in te ruilen? Uiteindelijk is je oude ST2 maar 3 jaar oud (veronderstel ik)
Groet Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
risozom
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 okt 2017, 13:48
Locatie: Zuidland
Merk SP: ST3

Beste Peter,

De accu werd langzaam minder en het zag er naar uit dat ik met de komende winter het niet op 1 lading maar zou redden heen en terug . Had af en toe problemen met linker remschakelaar die bleef hangen. Er kwam dus wat kosten aan de ST2.
Verder kreeg ik een hele mooi inruilprijs aangeboden en 5jr garantie op de nieuwe ST3.
Dus toen was de keuze snel gemaakt :-)
5 jaar zonder zorgen op een nieuwe stromer rijden :cool2:
Plaats reactie