ST3 wachtruimte

swingwing
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 jun 2019, 11:38
Locatie: putte België
Merk SP: stromer st3
Km-stand: 7500

Ja dat klopt zonder meerprijs. Vandaag gebeld en ze hebben vandaag een fiets geleverd gekregen die volledig voldoet aan mijn bestelling alleen geen verhoogde stuurpen. Als ik wil wachten voor een volgende levering met deze stuurpen kunnen ze niet zeggen dat dit nog voor dit jaar is. Ze gaan er wel een gratis hoger stuurbaar op monteren en ik krijg het originele mee.
Gebruikersavatar
RonCall
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 mei 2018, 20:44

Eventjes opschuiven, ik kom ook even plaats nemen in de wachtruimte als dat mag?

pech en geluk liggen soms dicht op elkaar.

pech: mijn flyer upstreet 5 HS is stuk, de motor heeft het na bijna 7 maand en 17000 km begeven. Maandag heeft de dealer gebeld met de invoerder waar ik bij stond, geen probleem motor was voorradig en zou dezelfde dag opgestuurd worden. Krijg ik vandaag de mededeling dat dit een vergissing was, geen motor voorradig en in de fabriek konden ze geen datum geven wanneer die zouden geleverd worden, alleen dat het lang zou duren.

Geluk: Een ST3 XL besteld en moet gewoon even wachten op de papierwinkel, als het meezit verlaat ik dus met zo'n twee weekjes de wachtruimte.
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

In 7 maanden er 17.000km doorheen fietsen, je bent een heavy user! :cool2:
Witte ST3 van maart 2019
Horch
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 jun 2019, 20:44

Ik sta al te trillen van ongeduld. Fiets staat klaar bij FM. Moet ik nog enkele weken wachten op de papierwinkel zeg. Maar wat is enkele weken? Zijn er dat 2 of 20? En net nu het zo'n mooi weer wordt.....zucht
If it ain't broken, don't fix it.
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

RonCall schreef: 21 jun 2019, 21:03 Eventjes opschuiven, ik kom ook even plaats nemen in de wachtruimte als dat mag?

pech en geluk liggen soms dicht op elkaar.

pech: mijn flyer upstreet 5 HS is stuk, de motor heeft het na bijna 7 maand en 17000 km begeven. Maandag heeft de dealer gebeld met de invoerder waar ik bij stond, geen probleem motor was voorradig en zou dezelfde dag opgestuurd worden. Krijg ik vandaag de mededeling dat dit een vergissing was, geen motor voorradig en in de fabriek konden ze geen datum geven wanneer die zouden geleverd worden, alleen dat het lang zou duren.

Geluk: Een ST3 XL besteld en moet gewoon even wachten op de papierwinkel, als het meezit verlaat ik dus met zo'n twee weekjes de wachtruimte.
Je Flyer zal dus hersteld worden, maar je hebt tegelijk ook een stromer gekocht? Dus nu zit je met 2 fietsen?
ST3 black 983wh
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

swingwing schreef: 21 jun 2019, 12:58 Ja dat klopt zonder meerprijs. Vandaag gebeld en ze hebben vandaag een fiets geleverd gekregen die volledig voldoet aan mijn bestelling alleen geen verhoogde stuurpen. Als ik wil wachten voor een volgende levering met deze stuurpen kunnen ze niet zeggen dat dit nog voor dit jaar is. Ze gaan er wel een gratis hoger stuurbaar op monteren en ik krijg het originele mee.
Voila! Exact wat ik zei. Super dat je al kan rijden! En nog beter dat je de originele stuurpen gratis krijgt. Is goed als je de fiets later wil verkopen. Ik heb de mijne wel moeten omruilen.
ST3 black 983wh
Verstromer
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 jan 2019, 15:19

Via kbc lease een ST3 cool white Sport XL in bestelling! Zou vlug kunnen gaan want was in de FM op stock....

Binnenkort orange ST1x 2017 22inch te koop... met nu 7077km op de teller... waterproof ...

:bp: :d3: :bp:
Gebruikersavatar
RonCall
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 mei 2018, 20:44

Bram Roose schreef: 22 jun 2019, 10:00
Je Flyer zal dus hersteld worden, maar je hebt tegelijk ook een stromer gekocht? Dus nu zit je met 2 fietsen?
ja, is makkelijk als er eentje een keer in de soep draait toch? Mogelijks kijk ik echter om de flyer te verkopen als ik er nog een mooie prijs voor krijg eenmaal de nieuwe motor geplaatst is.
Gebruikersavatar
RonCall
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 mei 2018, 20:44

Het schiet aardig op, vrijdag besteld, vandaag de papieren gaan ophalen om de nummerplaat aan te vragen :ay
wdvill
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 jun 2019, 09:54
Locatie: BE-9000

Verstromer schreef: 22 jun 2019, 14:24 Via kbc lease een ST3 cool white Sport XL in bestelling! Zou vlug kunnen gaan want was in de FM op stock....

Binnenkort orange ST1x 2017 22inch te koop... met nu 7077km op de teller... waterproof ...

:bp: :d3: :bp:
Dá's mooi! Ik had een voorkeur voor een witte ST3, maar scheen toch iets moeilijk/later te krijgen dan zwart. Terwijl ik graag nog deze zomer aan het fietsen zou gaan :p
🇧🇪 ST3 983Wh
Gent - Antwerpen
Plaats reactie