ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Alvast veel fietsplezier en veilige km's gewenst Yello Submarine met je nieuwe aanwinst! :d3:
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1597
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Yellow Submarine schreef: 15 mei 2019, 16:53 Opvallend is het grote verschil in stroomverbruik van stand 2 vs 3, namelijk dat 2 maar de helft lijkt te verbruiken van stand 3. Nochtans haal ik ook in 2 mits wat rugwind 45 km/u!
De 2 grootste verbruikers zijn accelereren en wind. In stand 2 langzamer accelereren en met wind mee 45 rijden is dus zuinig(er). Maar ook in stand 3 met wind mee ben je zuinig, enkel door het sneller accelereren niet zo zuinig, weer afh hoe dikwijls je moet stoppen en terug vertrekken. Geniet ervan.
Postman
Pro
Pro
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 mei 2019, 19:48
Locatie: Beilen

Vrijdag besteld, vandaag gebeld, de fiets is binnen, zaterdag ophalen... :ay dat gaat snel bij Egberts :cool2:
:D St3 met bodyfloat en 900+wh accu :D
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1597
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Postman schreef: 15 mei 2019, 22:00 Vrijdag besteld, vandaag gebeld, de fiets is binnen, zaterdag ophalen... :ay dat gaat snel bij Egberts :cool2:
Dat is een pitstop... :cool2:
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Geen tijd om je nog te bedenken! Veel fietsplezier en veilige km's gewenst met je nieuwe aanwinst! :cool2:
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Postman
Pro
Pro
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 mei 2019, 19:48
Locatie: Beilen

Nou... vorige week vrijdag besteld en vandaag de maidentrip gedaan... Daar is ie dan :D Groningen Beilen in 1 15" das toch wel lekker :mrgreen:
CPlHdrB4TzuBirW7sR3quA.jpg
CPlHdrB4TzuBirW7sR3quA.jpg (5.35 MiB) 3025 keer bekeken
De bijlage %7XIUyVBTs+FIRGlKh2wiQ.jpg is niet meer beschikbaar
De bijlage CPlHdrB4TzuBirW7sR3quA.jpg is niet meer beschikbaar
:D St3 met bodyfloat en 900+wh accu :D
Bjorn8500
Pro
Pro
Berichten: 37
Lid geworden op: 17 apr 2019, 20:19

:cool2: goed nieuws !

FM had nog een voorbestelling van een ST3 en toch wel juist in mijn maat en kleur.
Dus in plaats van levering eind juli kan ik volgende week reeds de papieren ophalen om de nummerplaat aan te vragen dus hopelijk begin juni fietsend naar het werk.
- Stromer ST3
Postman
Pro
Pro
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 mei 2019, 19:48
Locatie: Beilen

:ay dat regelde Egberts ook allemaal, dus als die fm wat op schiet, eind van de week op de fiets naar je werk. Veel plezier! Ik kan morgen al :mrgreen: :D
:D St3 met bodyfloat en 900+wh accu :D
steelpan
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 mei 2019, 18:00
Locatie: België
Merk SP: Stromer

Gisteren heb ik de ST3 LE Deep Green afgehaald bij Hopmans Fietsgigant in Bergen op Zoom.
Nauwelijks wachttijd : tussen het eerste telefonische contact en de eigenlijke levering waren er twee weken (die ik nodig had om een partner dealer in België te vinden die de fiets in het Stromerplatform wil overnemen en mijzelf ervan te overtuigen dat het zinvol was speciaal voor de Deep Green versie naar Nederland te trekken).
Tijdens die twee weken kreeg van de FM telefonische ondersteuning bij alle (technische) vragen zodat de koop goed voorbereid was.
Nu nog de afhandeling door de Belgische douane afwachten (aangifte kan tegenwoordig online via MyMinFin) en dan de inschrijving bij DIV... misschien kan ik volgend weekend al rijden?...
ST3 LE Deep Green maat L. 983Wh - Gent - België
Gebruikersavatar
jannijm
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 114
Lid geworden op: 16 feb 2019, 20:07
Locatie: NL - Gelderland
Merk SP: Stromer

Na een paar dagen getest te hebben met een Klever X-Speed, een ST1X en een ST3 is de knoop doorgehakt. Vanochtend heb ik bij Vietz in Herveld een ST3 bestelt en als het goed is kan ik hem in de loop van volgende week ophalen. :bp:

Ik ben bij mijn keuze (ook voor de accessoires) erg geholpen met alle info en tips op dit forum. Bedankt daarvoor! :cool2: !
🇾🇪 Stromer ST3 XL Deep Black 983Wh - Bodyfloat Kinekt 2.1 - Abus rIngslot - Ergotec M88 spiegel - Ultegra cassette 11-28 - Van Zijp 175 mm - Ergon GS3 handvatten - Ortlieb Backroller Classic - Cycliq Fly12 CE & Fly6 CE
Plaats reactie