ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
Rene
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 mei 2017, 06:45
Locatie: Vlaams Brabant
Merk SP: Stromer
Km-stand: 0

In November besteld, gisteren geleverd.
Net op tijd voor het mooi weer ;)
Stromer ST3 Pinion LE ABS
15km Kampenhout - Zaventem
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lacsap schreef: 19 apr 2019, 16:10 Ik ben nog wel op zoek naar goede regenkleding en bescherming voor mijn handen voor de koude ochtenduren. Hopelijk heb ik beide niet snel nodig, maar tips zijn welkom.
Ik heb een AGU hi-visibility regenjas, is een fijn ding. Verder heb ik verschillende handschoenen: dunne zomer handschoenen met versteviging in de handpalm (onmisbaar mocht je eens vallen... ik praat uit ervaring), gewone winter handschoenen van AGU die ik tussen ongeveer 0 en +8 graden gebruik en deze AGU handschoenen voor de echte koude (t/m -8 getest :ay )
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lacsap
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 sep 2018, 09:24

FreddyH schreef: 20 apr 2019, 18:27 Ik heb een AGU hi-visibility regenjas, is een fijn ding. Verder heb ik verschillende handschoenen: dunne zomer handschoenen met versteviging in de handpalm (onmisbaar mocht je eens vallen... ik praat uit ervaring), gewone winter handschoenen van AGU die ik tussen ongeveer 0 en +8 graden gebruik en deze AGU handschoenen voor de echte koude (t/m -8 getest :ay )
Dank voor de tip. Doe je in de winter ook meerdere laagjes handschoenen of blijft het bij 1?
Stromer ST3 white, en: Kinekt 2.1, Lazer Anverz NTA MIPS, Ortlieb Back-Roller High Visibility.
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

Lacsap schreef: 21 apr 2019, 11:58
FreddyH schreef: 20 apr 2019, 18:27 Ik heb een AGU hi-visibility regenjas, is een fijn ding. Verder heb ik verschillende handschoenen: dunne zomer handschoenen met versteviging in de handpalm (onmisbaar mocht je eens vallen... ik praat uit ervaring), gewone winter handschoenen van AGU die ik tussen ongeveer 0 en +8 graden gebruik en deze AGU handschoenen voor de echte koude (t/m -8 getest :ay )
Dank voor de tip. Doe je in de winter ook meerdere laagjes handschoenen of blijft het bij 1?
Vorige winter deed ik 1 paar dikke handschoenen aan. Vaak toch ijskoude handen. Maar deze winter gecombineerd met zon liner handschoentjes in mn grote handschoenen. Maakt wereld van verschil.
ST3 black 983wh
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lacsap schreef: 21 apr 2019, 11:58 Dank voor de tip. Doe je in de winter ook meerdere laagjes handschoenen of blijft het bij 1?
Nooit meer dan 1 laag aan de handen, als ik met die alien handschoenen nog koude handen krijg dan wordt de volgende stap denk ik iets verwarmds of zo. Maar t/m -8 ging het tot nu toe goed. Let overigens wel op: koude handen kan ook een gevolg zijn van te koud bovenlijf.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Ik gebruik wel dubbele handschoenen, een stel onderhandschoenen en winterhandschoenen van Assos (5 vingers per handschoen). Volstaat op zijn minst tot -5°C (heb er nog niet mee gereden wanneer het kouder was dan -5°C). Vanaf 1-2°C gaan de onderhandschoenen uit.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Tarantino
Runner-up
Runner-up
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 apr 2019, 20:16
Locatie: Lier België

Slecht nieuws. De levertijd is met een maand uitgesteld,omdat Stromer te weinig stuurpennen heeft ingekocht. De persoon die hiervoor verantwoordelijk was is blijkbaar reeds ontslagen. :bu:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

De standaard stuurpen?

Da's balen....
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Tarantino
Runner-up
Runner-up
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 apr 2019, 20:16
Locatie: Lier België

Ja de standaard stuurpen.
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

Tarantino schreef: 30 apr 2019, 22:19 Ja de standaard stuurpen.
Dat meen je niet? Dus dat geldt voor iedereen, onafhankelijk van waar je hem bestelde.
Verdorie je zou toch echt wel verwachten dat dit toonaangevend bedrijf op vlak van s pedelecs intussen een geoliede machine zou zijn... Man man... Met dergelijke dwaze stoten kom je toch enkel weg omdat er nagenoeg geen concurrentie is.
ST3 black 983wh
Plaats reactie