ST3 wachtruimte

Aarjan
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 sep 2019, 15:12

Vooral wind en kou is killing voor je accu.
Ben heel blij dat ik de blauwe heb gekocht.
Gisteren een ritje van 42 km nagenoeg helemaal tegenwind.
Ging weg met 100%, en kwam aan met 7% :ck:

p.s. accu heeft er pas 1600 km op zitten.
🇳🇱 🚲 Stromer ST3 XL matt black 🔋 Li-ion 983Wh 📆 sinds 27 sept. 2019 🏠 ->21km-> 🏭 extra's: Kinekt 2.1, spatbordverlenger 175mm en een 49 cent bel van de Action
michelknol
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2019, 15:22

Oke bedankt :cool2:
Marek
Runner-up
Runner-up
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 dec 2019, 20:24

voila, mijn eerste post en ik kan al direct melden dat ik in afwachting ben van een ST3 anniversary edition met als enigste
optie een kinekt vering onder het zadel , was aan het twijfelen voor een comfort stem maar werdt mij echter afgeraden wegens een te rechte zitpositie. Verwachtte ETA is ergens in januari, fiets ligt op stock bij de fietsenmaker.
Grt,
🇧🇪 Park midden Limburg ST3 AE :ba 2020 - Spurcycle Black :ba - Kinekt seatpost
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Marek schreef: 22 dec 2019, 22:37 was aan het twijfelen voor een comfort stem maar werdt mij echter afgeraden wegens een te rechte zitpositie
Dat kan een ander toch niet voor jou besluiten, wat een prettige fietshouding is? Die stuurpen is juist uitgebracht om mensen de keus te geven. Niet zelf getest dus?

Los daarvan: gefeliciteerd met je aankoop. Mooie bike hoor.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Marek
Runner-up
Runner-up
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 dec 2019, 20:24

Stromeur schreef: 22 dec 2019, 22:39
Marek schreef: 22 dec 2019, 22:37 was aan het twijfelen voor een comfort stem maar werdt mij echter afgeraden wegens een te rechte zitpositie
Dat kan een ander toch niet voor jou besluiten, wat een prettige fietshouding is? Die stuurpen is juist uitgebracht om mensen de keus te geven. Niet zelf getest dus?

Ik zat eigenlijk al comfortabel op de fiets, ik ga het zo eens proberen en achteraf wisselen gaat ook nog altijd 😁

Los daarvan: gefeliciteerd met je aankoop. Mooie bike hoor.
🇧🇪 Park midden Limburg ST3 AE :ba 2020 - Spurcycle Black :ba - Kinekt seatpost
Caje
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 dec 2019, 22:16

Vrijdag 20 december een Stromer ST3 black xl besteld. Volgens de FM zal de SP fietsklaar zijn tegen eind januari. De 983W batterij en een 2de lader zijn (voorlopig) de enige opties. De SP is bedoeld om 2 á 3 keer per week ww te rijden; 34 km enkele trip van Gooik naar Zaventem. Hopelijk Is de ETA correct en raak ik snel uit de wachtzone. Inmiddels reeds veel nuttige informatie gevonden op dit forum, waarvoor dank.
Stromer ST3 sport black xl - 983W / Cratoni Smartride black / Abus Bordo Granit 110cm / spatbordverlengers voor / Vaude aqua back / New Looxs Varo Racktime
Brabo
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 aug 2019, 18:32
Locatie: Antwerpen
Merk SP: Stromer

Ik heb begin deze maand mijn zwarte ST3 Sport aangekocht bij een dealer die steeds voldoende stock heeft. Na reservatie, de inschrijvingspapieren meegekregen, enkele dagen later nummerplaat binnen geleverd en afspraak gemaakt om enkele dagen nadien de fiets op te halen en de verdere Stromer en verzekeringsadministratie in orde te brengen, alsook een een goede eerste uitleg van de fiets.
Is aangekocht voor wv-verkeer (53 km enkel, langs Albertkanaal)
Ben zeer tevreden. Wat een prachtige fiets!
Flukker
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 apr 2019, 09:28
Locatie: Kempen

Brabo schreef: 27 dec 2019, 07:51 Is aangekocht voor wv-verkeer (53 km enkel, langs Albertkanaal)
Ben zeer tevreden. Wat een prachtige fiets!
Ik leg dezelfde weg af naar de Scheldelaan. Kan je de hele weg afleggen op ondersteuning 3? Ik moet er “maar”47 doen en bij wat tegenwind (en koude)kom ik met mijn batterij niet toe...
Gebruikersavatar
Kristoftekent
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 69
Lid geworden op: 23 nov 2019, 07:39
Locatie: België

En hopla, mijn toekomstige ST3 is besteld!

Om zoveel mogelijk dagen per week de 55 km ww (heen en terug) af te leggen en, wie weet, misschien de auto helemaal aan de kant te laten staan. Nu is het 2 tot 5 weken wachten op de nummerplaat; de fiets wacht al op mij bij de FM.

Zoveel vreugde, ik moest het hier even kwijt :bp:
Stromer ST3 XL matt black
+/-
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 dec 2019, 20:13

Gefeliciteerd, Ik heb ook net een ST3 gekocht bij Qicq. Hebben ze daar gewoon op voorraad. Fantastisch apparaat. Dat dikke stuur en dito band steeds onder je snufferd.
ST3 black, Citroëns: 2cv6 red, cx25 black, ds21 grey, c3 white
Plaats reactie